Doorgaan naar hoofdcontent

Sale shoplog




De sale is leuk maar er komen vast ook haatmomentjes omhoog. Stapels kleding wat overhoop is gehaald, winkels zijn een puinhoop, alles ligt door elkaar en mensen die tegen je aan botsen of blijven staan. Winkels die ontzettend warm zijn en het winkelpersoneel ontzettend blij is om te werken(not). Winkelen vind ik leuk en vooral als ik niets nodig heb, dan verga ik van de pijn van de leuke dingen die ik zie en niet kan/mag komen. De sale daarentegen vind ik wel leuk, goed zoeken naar mooie items voor het nieuwe seizoen en het seizoen wat momenteel gaande is. Daarom had ik vorige week besloten om op de website van een bekend modewinkel te kijken, wat valt in mijn favorieten merken en items te bestellen. Kijk je mee wat ik gehouden heb.



Ik dacht dat ik een gewoon normaal pakketje kreeg. 
OMG gewoon een grote doos vanwege de winterjassen
Zo irritant want met de doos moet ik over straat omdat ik niet alles houd



Ik twijfel nog steeds over deze jas



Ik ben ontzettend blij met de jurk en kan niet wachten tot het beter weer word. 
De print maakt de jurk



❤ Annemieke




Reacties