Doorgaan naar hoofdcontent

Hello January, Goodbye December



Een nieuwe maand, een nieuw jaar is begonnen. Wat gaat het ons schenken? Worden het weer leuke momenten of toch iets minder leuke momenten? Sowieso is deze maand lichtelijk al ingepland aan schoolwerkzaamheden, blogwerkzaamheden en werk. Tevens wil ik het sporten weer oppakken, heb ik een aantal voornemens, nou eigenlijk een aantal doelen wat ik dit jaar wil realiseren. Maar vooral blijf ik genieten van alles om mij heen en leef ik het leven zoals ik dit wil :-)

December wat was je mooi en feestelijk. Wat heb jij mij veel inzichten voor het leven maar ook over mijzelf gegeven. Een maand met leuke maar ook minder leuke momenten. December was de maand waarin mijn nichtje, mijn zus en mijn moeder jarig waren. Mijn nichtje van 3 maanden, nu vier maanden in het ziekenhuis lag en jammer genoeg met sinterklaas er niet bij kon zijn.
De maand waarin ik mijn examenportfolio heb ingeleverd en tevens heb teruggekregen om de feedback te verbeteren. Altijd ontzettend tof om te zien hoe docenten in je mooie verslag zitten te strepen, te schrijven en te kliederen.

Op bloggebied heb ik een leuke samenwerking die nog lopende is, ben ik naar het Hema kerstevent geweest en heb ik zoals je kon lezen leuke blogartikelen geplaatst.

De kerstboom was dit jaar brons met roze

En dit is de kerstboom op 2 januari 


Daarnaast hadden wij (mijn vriend en ik) een leuk verjaardagsfeestje in Amsterdam. Ik ging met hem mee naar de kerstborrel van zijn werk, gingen wij gezellig bij zijn ouders eten en zijn wij wezen winkelen in Den Haag.Ook ben ik naar de kapper geweest en dit was hoog nodig. Op vele foto's kan je zien dat mijn punten er echt niet uitzagen. Begin van de kerstvakantie zijn wij naar de Amsterdam Winterparade in de RAI geweest. Nou, lieve lezers, ik vond er geen bal aan. Ten eerste was de ijsbaan te nat om op te kunnen schaatsen. Ten tweede bij sommige tentjes was begin van de avond het eten op. Dit op een zaterdagavond wat tot 02:00 uur duurt. Gewoon een aanfluiting vind ik dit. Denk je gezellig een avondje daarheen te gaan. En de consumptie was ook redelijk aan de prijs. pff. Leuk om meegemaakt te hebben, voor twee a drie uurtjes en dat was het wel. Zijn jullie hier ook heen geweest? En wat vonden jullie hiervan?



Een maand waarin de feestdagen gevierd zijn. Sinterklaas heb ik zowel met mijn gezin gevierd als het gezin van mijn vriend. Echt niet normaal hoeveel cadeautjes en vooral chocoladeletters wij allen gehad hebben. Mijn zus en haar gezin kregen in totaal zeventien letters. De chocoladeletters heeft zij vervolgens in het ziekenhuis uitgedeeld. Deze maand bestond ook uit veel boodschappen inkopen, gerechtjes voorbereiden, veel lekker eten en drinken en familie bezoeken. Kerstavond ben ik samen met mijn moeder naar de kerk geweest en tevens bleef ik eten. Eerste kerstdag vierden wij bij mijn zus en tweede kerstdag vierde ik dit bij de familie van mijn vriend. Derde kerstdag waren wij eindelijk samen en konden wij rustig aandoen en genieten van de rust en het niet moeten van iets. Ik vind dat deze maand echt snel voorbij is gevlogen. Wat vinden jullie? Hebben jullie ook dit gevoel?
De nieuwjaarswisseling hebben wij (mijn ouders, mijn vriend, de kinderen van zus, mijn zwager, mijn zus, schoonouders zus) bij mij zus gevierd. Het was weer een spetterend nieuwjaar. Mijn nichtjes (5 en 2 jaar oud) vonden de kindercampagne het lekkers. Erg grappig om hun met een plasticwijnglas te zien lopen. Tuttebellen haha. Wat heb jij gedaan met je nieuwjaarswisseling?

Sinterklaascadeautjes





❤ Annemieke



Reacties