Doorgaan naar hoofdcontent

Instagram mannen om van te kwijlen



Voorheen schreef ik blogartikelen gerelateerd aan; De Man. Blogartikelen over onderwerpen die voor mannen bedoeld zijn, maar ook gewoon voor de vrouw hoor. Gewoon omdat mannen leuk zijn. (soms). Een doel die ik voor mijzelf gesteld heb is om gestructureerd te gaan bloggen. Voor mij betekent dit vaste onderwerpen op drie bepaalde dagen van de week. Zodat er structuur op mijn blog is. Daarnaast houd ik een aantal dagen in de week over voor onderwerpen die geen vaste dag krijgen.

Een goed begin van het nieuwe jaar is leuke mannen checken. Check, check, dubbel check. Het oog wil immers ook even wat. Daarom dit leuke en inspirerende artikel.



Nigel van der Horst



Blog

Instagram


Giaro Giarratana


Blog

Instagram pagina

Youtube kanaal


Andreas Wijk



Blog

Instagram pagina




❤ Annemieke





Foto's: Google afbeeldingen






Reacties