Doorgaan naar hoofdcontent

Orange baby!




Dit is mijn eerste 2018 outfit op mijn blog. De kleur oranje vind ik echt een te gekke kleur. Ik vind de kleur lekker opvallend en staat goed bij mijn haar en huidskleur. Deze trui heb ik enkele maanden geleden bij de Primark gekocht en ik ben er blij mee. Eigenlijk is het wel mijn lievelingstrui geworden. Als je goed zoekt vind je wel kwaliteit. De kleur oranje kan je met vele verschillende kleuren combineren. Misschien is dit spannend, omdat je zeker gaat opvallen, maar het is wel eens een keer leuk om uit je comfortzone te stappen. Daarnaast is de combinatie roze en oranje een top combi, maar ook kaki groen en blauw. De zwarte broek is van de H&M en de ponyhair Chelseaboots uit een oude collectie van Van Haren.

Wat vind jij van de kleur oranje? Heb jij ook items in je kledingkast met deze kleur en hoe combineer jij de kleur oranje?







❤ Annemieke


Reacties