Doorgaan naar hoofdcontent

Blogger van de week : Laura Mariska



Afbeelding: Google afbeeldingen

Blogger van de week is een nieuw item op mijn blog. Hoewel ik vier jaar geleden voor het laatst het concept Blog of the month online heb geplaatst. Een reeks artikelen waarin ik elke maand een blogger in de pictures zetten. Dit jaar vind ik het tijd om dit concept op te pakken en te veranderen in Blogger van de week. Een artikelen reeks waarin ik Bloggers opnieuw in de picture zet. Een blogger waarvan ik vind dat het voor mij leuke maar vooral leerzame artikelen schrijft. Een blog en blogger die ik met jullie wil delen. Ik hoor graag wat jullie van dit nieuwe concept vinden en of jullie geïnteresseerd zijn om jullie op te geven als Blogger van de week.



Deze week is Laura Mariska Blogger van de week

Afbeeldingen afkomstig van Laura Mariska


Op 13- jarige leeftijd startte Laura Mariska in 2013 haar eigen blog. Zij was erg gefascineerd door blogger, hun blogs en het maken van eigen foto's en je mening hierover geven vond zij een geweldig idee. Een dame van nu 18 jaar die informatieve artikelen schrijft over bloggen, to do lijstjes, beauty, interieur, iets persoonlijks, maar vooral veel tips. Met haar blog wilt zij haar bezoekers informeren en inspireren. Is zij een aantal keren verhuisd en zit in haar examenjaar van de studie Media & Redactie.
Zij heeft mij goede tips gegeven hoe ik kan overstappen van Blogger naar Wordpress.
Nu moet ik nog de stap wagen. Op haar blog heeft zij over dit onderwerp een artikel geschreven.
Daarnaast vind ik het erg fijn om haar blog te lezen, de artikelen lezen gemakkelijk door en de lay-out is overzichtelijk. Lees haar blog, want het is echt de moeite waard!
Naast haar blog heeft zij een eigen Youtube kanaal die gaat over haar shoplogs, stash, iets persoonlijks of een unboxing.

Ken jij ook haar blog en wil je haar volgen. Hieronder vind je de links naar haar social media kanalen.






❤Annemieke


Reacties