Doorgaan naar hoofdcontent

Puur festival 2017



In deze blogpost geef ik jullie een kijkje in opnieuw een festivalavontuur. Dit keer heb ik genoeg foto's toegevoegd waardoor je een impressie krijgt hoe het festival eruit zag.
Op zondag 29 juli jl. vond de derde editie van Puur Festival aan de Klinkerbergerplas plaats. Er bevonden zich vier stages elk met hun eigen muziek, techno, urban, house en DenB. Daarbij is de locatie aan het meer top. Zeker als er zon schijnt is het geweldig om aan het water te dansen op heerlijke muziek.







Jammer genoeg begon het keihard te regenen, waardoor iedereen verregend was en het veld in een grote modderpoel veranderde. Bij mij kwamen de irritaties wel naar boven omdat ik witte sneakers aan had. Mijn schoenen zijn nog aan het drogen, omdat zij van kant gemaakt zijn en donkerbruin zijn geworden. Eigenlijk had niemand hierop gerekend. Gelukkig werden er pocho's uitgedeeld, maar ik had mijn eigen poncho meegenomen. Vele artiesten die optraden waren voor mij bekend, maar 1 is jeugdsentiment en dit is K-Liber. Ik verklap nu een geheimpje ssst, Van tevoren heb ik hun cd gedraaid zodat ik hun liedjes kon meezingen. Voor mijn gevoel zongen zij ook nieuwe liedjes. Anyway, het was top!, Ondanks het K-weer.





Dit festival vind bij mij in de buurt plaats en ik moet eerlijk toegeven dat de 29e mijn eerste bezoek was aan dit festival. Ik ga zeker terugkomen, omdat ik vind dat er een fijne sfeer hangt, het is kleinschalig, lekkere gerechten die gemaakt worden bij verschillende foodtrucks, leuke aankleding, de prijs viel mee en dichtbij huis.

Deze hamburger vulde zo goed, dat ik gedurende de avond tot 22:00 uur geen hongergevoel had.
Lekker was de HB zeker wel!




Ben jij weleens naar Puur Festival geweest? Zo ja wat vond jij ervan?


❤ Annemieke


Reacties