Doorgaan naar hoofdcontent

Shoplog: Leiden




Gisteren ben ik wezen shoppen in Leiden. Mijn doel was een aantal shorts. En wat ik daar nog voor leuks zag en ik heb het nodig dan sla ik dat in.


Ik heb een Hollandse maat, goede volle kont en eind 20, ben niet skinny ook niet fastig en heb geen maat xs en stokjes van benen, dus dan is het best lastig om een goede short te vinden omdat de gemiddelde vrouw maat 40/42 heeft en dat nu net mijn maat is en nu rond deze tijd komen de nieuwste wintercollecties al in de winkels te hangen en de grote sale is al bijna over, dus wat eigenlijk nog over is van de zomercollecties hangt er nog en daar moet je het dan meedoen. Dan hangt er nog een maat 36/38 of kleiner! Of de juiste maat valt juist weer erg krap. Dan is het nog is bloedheet, heb je klamme benen, ja dan werkt het kledingpassen ook niet mee. :-)  Eigenlijk had ik ook eerder moeten gaan shoppen maar met die extreme hitte van afgelopen dagen ga ik niet in de stad winkelen. Mij veelste warm.♥
Of ik geslaagd ben voor shorts lees verder.....!

Mango: Knits (sale)
Perfect voor een wat koelere, zwoelere zomerdag.


The Sting/Lady Sting: Short € 39,95
De winkelketen vind ik altijd erg prijzig,voor deze kwaliteit. Ik vind het duurde als Mango en H&M die soms toch wel iets betere kwaliteit hebben voor een lager prijsje.



Wonder Woman: Pants € 39,95
Ook bij deze winkelketen Coolcat/Wonder Woman vind ik prijs/kwaliteitsverhouden best prijzig en ligt soms best ver uit elkaar. Zelfde verhaal als hierboven.


H&M: black short in the sale. 
De rest niet. Gewone short en hoge taille short. Veel basic tops.





Waar shop jij? En wat vind jij van de prijs/kwaliteitsverhouding tussen merken en hun kleding..

♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuke spulletjes, vooral de shorts! Volg je nu ook maar wel met bloglovin:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke items heb je gekocht!

    X Laura

    http://bagsandsushi.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw die truitjes zijn erg tof! Zullen we elkaar volgen? (:

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke items, vooral die shorts! Het is je dus toch gelukt en gelukkig ook maar met dit weer! ;)

    Je hebt een leuk blog!
    Lijkt het je leuk om elkaar te volgen? :)

    xxx

    Saranda van Sarandipity
    http://sarandasuzannaadriana.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke nieuwe kleding.
    Ik shop graag bij Esprit en H&M.

    XO

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Toen we nog (deftige) plastic zakken kregen :D

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X