Doorgaan naar hoofdcontent

Amsterdam Fashion Week 2013: S/S 2014 My dairy




Afgelopen zondag 14-07-2013 ben ik samen met een vriendin naar AFW 2013 geweest.
Normaal gesproken loop ik bijna nooit meer op hoge hakken dus heb ik mijn ballerina's meegenomen voor de reis naar Amsterdam. Zo voorkom ik natuurlijk zere voeten die ik op de terugweg wel had en gelukkig passen die schoentjes in mijn tas. Wel in een plasticzak voor de viezigheid.
Voor het eerst op Amsterdam Fashion Week en geen idee wat wij konden verwachten. Toen we aankwamen liepen er niet veel mensen bij de hoofdingang want iedereen zat op het zonnige terras achter de hoofdingang.
Bijzondere mensen en creaties. Bn'ers, stylisten, bloggers en ander gerelateerd Fashion People.
We gingen naar de show van Dorhout Mees en kregen ook een ticket voor Vibrant Pakistan. Helaas konden we niet naar deze laatste show i.v.m onze terugreis. Meer over de show van Dorhout Mees lees je in de volgende blogpost.

Thank you Ganbaroo PR PR and Amsterdam Fashion Week
Hopefully see you next time, Amsterdam Fashion Week



Nu een kleine impressie van mijn AFW- Outfit
Clean en rustig met een opvallende item









Tickets to AFW





Hello my yellow shoes


Amazing shoes




AFW 2013: Dorhout Mees 


More about Dorhout Mees in the next blogpost.♥

Reacties

  1. Leuk! Ik heb je volgens mij nog wel even gezien. Ik stond achter de balie haha. Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk dat je er ook was! Heb je helaas niet gezien.

    Liefs,
    Kiki | Chicks About Fashion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke outfit had je aan! Ben benieuwd naar meer foto's :-)

    xo Anouk
    www.keysofanouk.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X