Doorgaan naar hoofdcontent

Help!!! Where is the stylist

Ik liep al lang met het idee om het stuk op mijn blog te plaatsen, Ik heb zoveel inspiratie wat ik wil posten, maar om alles in 1 keer op het net te zitten gaat mij ook te ver en dan zijn mijn ideeën op. Echt op wil ik niet zeggen want 24/7 leeft de fashion-industrie en het internet, de keuzes zat op ideeën te posten op mijn blog..

Soms denken mensen dat ze wel alles kunnen hebben en trekken gewoon iets aan waarvan menig persoon denkt ,,, dagg tot ziens dat trek ik echt niet aan , daar wil ik niet dood ingevonden worden,!!
Help, ziet dan niemand die bij die persoon betrokken is dat het gewoon echt niet kan, het ziet er niet uit,,
Je trekt hier natuurlijk wel de aandacht mee, als je in het midden van de belangstelling wilt staan.

ONE BIG BLOOPER




♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X