Doorgaan naar hoofdcontent

Belle of the ball, Party-Fashion Part 2



Bellle of the ball, accessoires.

Liever geen rood of groen, want dat hoort in de kerstboom thuis en zijn en de kerstkleuren voor kerstversiering. Maar af en toe zie je toch iets feestelijks in die kleuren, dat je het wel moet kopen...

Hieronder wat mooie blikvangers om je party-outfit nog opvallender te laten worden.
Het is maar 1 keer oud en nieuw en dat moeten we natuurlijk groots aanpakken qua looks...!
Ringen, kettingen en armbanden.



My Favorite:

ring h&m.com 6.95 euro

Halsketting, h&m.com 4.95 euro

Set ringen, h&m.com van 4.95 naar 2.95 euro
Armband, New Look.com 4.99 pond

Armband, New Look.com 9.99 pond

Ketting, New Look.com 14.99

Oorbellen, New Look.com 4.99 pond

Oorbellen, River Island.com 12.99 pond

Ring, New Look.com 3.99 pond


♥ Annemieke


Reacties

  1. Heey!

    Goh, hoe ik je gevonden heb, ik kijk altijd naar de profiel fototjes, en als ik daar is geen gezich op zie staan dan klik in daarop in de hoop iets boeiend te vinden. haha :D

    het setje van de H&M heb ik nog bij staan twijfelen, uiteindelijk toch maar niet gekocht omdat ik niet wist of de ringen wel mooi zouden blijven. :)

    Dankjewel voor de reactie!

    x Je suis Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja vaak verkleuren die sieraden van H&M ook al geven ze aan nikkel vrij...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X