Doorgaan naar hoofdcontent

Tijd voor feedback! Wat vind je van mijn blog



Mijn blog wil ik serieuzer gaan aanpakken en er meer voor gaan. Vanaf het nieuwe jaar wil ik dit echt gaan proberen, het moet gewoon lukken om meer tijd aan mijn blog te besteden. Ik wil een aantal dingen bewerkstelligen, zoals een eigen domeinnaam, de site onder verdelen in kopjes,  meer samenwerkingen, reacties en volgers.
Het is voor mij belangrijk om te weten welke onderwerpen goed bekeken worden, zodat ik weet waar mijn kansen voor mijn blog liggen. Wel sta ik voor diversiteit op mijn blog. Dit vind ik zelf erg leuk. Ook moet mijn blog meer volwassenheid gaan uitstralen. .Kort om een hoop dingen waar ik dit jaar aan wil werken voor mijn blog.
Daarom is het voor mij van belang om jullie mening te horen door middel van een kritische blik die jullie vormen. Wat vind je leuk, en wat kan verbetert worden.

Mocht je het fijner vinden om jouw mening via een persoonlijke mail te sturen dan kan dit natuurlijk ook naar fashion-ladylovely@hotmail.com



♥ Annemieke

Reacties

  1. Puur naar de layout gekeken: de achtergond vind ik vrij storend. Bovendien zie je de tekst die bovenaan dan niet meer als je hebt gescrolled. Verder heb je zo'n drie verschillende lettertypes, ik zou het beperken tot één of twee.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelfde als wat Simon zegt. Wellicht onderaan elk artikel je follow links plaatsen? Ga dit zelf ook doen. Een ander iets is een contact en about pagina maken. Ik zie die nu niet op mijn telefoon. Succes :)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X