Doorgaan naar hoofdcontent

Soy Dream Smooth






Soja drink kennen jullie vast wel? Ik drink al enige tijd soja drink met een vanille smaak. Soja drink ben ik gaan gebruiken omdat ik heb gemerkt dat ik pukkels van koeienmelk krijg en ook buikpijn. 
Nieuw op het gebied van soja drink is de Soy Dream Smooth Soy& Rice Organic. 
Dit is een biologische zuivelvrije drank op basis van water, soja en rijst.



De drank bevat een bron aan eiwitten. Er zijn geen suikers toegevoegd maar bevat enkele natuurlijke suikers. Het is arm aan vet, bevat geen lactose of zuivel, gluten en tarwe. Het is geproduceerd in een notenvrije omgeving en geschikt voor vegetariërs, veganisten en een koosjer dieet.
Dit alle vind ik erg positief aan het product, omdat ze rekening houden met de consument en omdat het geen 'troep' bevat zoals e-nummers etc.



Dit product heb ik opgestuurd gekregen en geproefd. Mijn mening over dit product is dat de drank een lichte textuur heeft.
Ik vind dat het een bijzondere smaak heeft. Hier moet ik erg aan wennen. Het heeft een rijstsmaak.
Eerlijk gezegd je moet er van houden. Ik ben natuurlijk een vanille smaak gewend waar ik eigenlijk moeilijk van afstap, omdat het een smaakje heeft wat ik erg lekker vind. Of ik de Soy Dream Smooth blijf gebruiken, is voor mij dus een vraagteken. Ook omdat ik kritisch ben als het om voeding gaat en vaak bij het vertrouwde blijf.

Ben jij al bekend met de drinks van Soy Dream of met anderen soja producten

http://www.ricedream.eu/nl/lactosevrije_producten/soy-dream-smooth

♥ Annemieke


Dit artikel bevat informatie die door een bedrijf of merk zijn opgestuurd en door mij is samengesteld


Reacties

  1. Ik gebruik vooral rijst en amandelmelk.
    Ik ben allergisch voor melkeiwit en soyadrink valt ook niet altijd goed,
    vooral niet als ik het vaak gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X