Doorgaan naar hoofdcontent

BYDANIE Shop & Styleguide winter 2014/2015



De nieuwste shop en styleguide van uberstyliste uit Nederland Danie Bles ligt al een tijdje in de winkel.
Ik als Danie Bles fan moest natuurlijk opnieuw dit boekje hebben. Ook de andere boekjes die Danie gemaakt heeft heb ik in mijn bezig. Als ik niet weet wat ik aan moet trekken, kijk ik even snel in z'n boekje om tot een look te komen!
In dit boekje beschrijft zij haar fashion avonturen, deelt ze haar favorieten uit diverse webshops, om tot een leuke look te komen en geeft ze opnieuw haar pareltjes van hotspots prijs.
Kortom een leuke boekje om in je bezit te hebben.








Heb jij dit boekje al gekocht? Of heb jij anderen boekjes in je bezig? Het lijkt mij leuk om dit van jouw te weten.

♥ Annemieke




Reacties

  1. Wat een leuk boekje, hij ziet er inspiratievol uit! Ik ben hem nog helemaal niet tegengekomen, maar ik ga er zeker eens naar op zoek. Weet je toevallig ook hoe duur hij is? Liefs Anniek - www.glowofbeauty.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X