Doorgaan naar hoofdcontent

Hello December




Wow ik kan het echt bijna niet geloven maar over 1 maand is het 2015. Wat gaan de maanden toch snel voorbij. Ik heb ondervonden dat voor mij 24 uur veelte kort is voor een dag. Als ik aan de maand december denk, krijg ik al gelijk de kriebels. Wat heb ik zin in deze maand, maar ook niet!




Voor mij is de maand december een maand van feest en vele verjaardagen!
Dit zijn er namelijk vier, maar in vergelijking met mijn zus. Zij heeft bijna twee a drie verjaardagen in een week, plus de feestdagen zelf. Je snap natuurlijk wel dat er voor deze maand extra gespaard moet worden.
Wat ik ook erg leuk vind aan de maand december, alle uitverkopen en het samenstellen van je party outfit's. Ik begin rond de maanden september en oktober met het verzamelen van inspireerden plaatjes en speur al mijn favorieten webshops af naar een leuke outfit.
Ook zie je steeds meer de winterwonderlanden in dorpen en steden. Er word een ijsbaan gerealiseerd, leuke gezellige lichtjes die opgehangen zijn, mooie versierden kerstbomen, kerstmarkten en heerlijk eten.
Mensen die vrolijk zijn, want ik vind de mensen rond deze tijd toch anders qua gedrag. Mensen hunkeren naar liefde, geborgenheid en gezelligheid, Vooral in deze tijden van crisis, wil men het fijn hebben.

Mijn anderen minder leuke plannen voor deze maand is leren voor mijn tentamens die in januari plaatsvinden. Dit zijn twee spannende maanden omdat ik echt sowieso over wil gaan naar mijn twee schooljaar. Op dit moment zit ik heel goed met mijn punten, maar dan moet ik deze periode namelijk niet verkloten.
Dan is al mijn inspanningen voor niks geweest. Samen met vier anderen klasgenoten moet ik een presentatie houden van een half uur. Hier zit ik tegen op. Gelukkig praat je maar 3.5 minuten maar dit zijn wel aaaaa. stressmomenten. Verder moet ik mij verantwoorden voor mijn handelen en hoe ik gewerkt heb aan mijn competenties en ook hier zit ik tegenop. Ik wil altijd alles perfect doen en bang dat het mislukt. Zelf maak ik mij wijs dat je tijdens z'n gesprek niet mag nadenken, bang dat zij denken, zij weet het toch niet blablabla,
Ook heb ik nog anderen tentamens maar daar heb ik wel vertrouwen in.

Voor het nieuwe jaar heb ik ook nog diverse plannen maar dit komt deze maand aanbod.
Hebben jullie nog leuke plannen of hebben jullie enkele tips om mij van me waanideeën af te helpen en stress :-)

♥ Annemieke

Reacties

  1. Maskertje, zen muziek, relax thee lekker liggen met ogen dicht en geen gedachtes hebben soort van meditatie Helpt echt! Maar goed los gaan op feestje ook :p

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X