Doorgaan naar hoofdcontent

Supertrash @ Amsterdam

Yeah, Yeah, Yeah,


Eindelijk opent Supertrash een winkel in Amsterdam.
Ik ben zo blij. Dit merk heeft style, klasse, is chic, straalt sexy uit, een vleugje stoer, gewoon het ideale vrouwenmerk. Lichte en luchtige materialen. Ik ben er helemaal weg van en nu er een winkel wordt geopend in Amsterdam kan ik mijn hart doen laten smelten...
Nu wordt een dagje winkelen in Amterdam pas echt een feest...!!

20 januari 2011 Brand Store @ Amsterdam , celebrate from 18.00 till 21.00 on Leidsestraat 9..

http://www.supertrash.us/

Reacties

  1. love the letter and the name!! :)

    xxx

    www.sickbytrend.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooo leuk! ik ben benieuwd
    had er nog nooit van gehoord,
    ben ook niet echt vaak in amsterdam te vinden haha.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X