Doorgaan naar hoofdcontent

Zwarte Cross 2016



In deze blogpost lees je mijn festivalavontuur over festival Zwarte Cross
Afgelopen zomer ben ik naar Zwarte Cross geweest. Dit vond plaats van 21 juli t/m 24 juli in Lichtenvoorde. Met wat vrienden bleven wij slapen op een camping en wat een gezellige boel was dat.


Zwarte Cross is mijn favoriete festival. De mensen zijn daar zo relaxt. De sfeer voelde prettig aan en is er is volop keuze aan diverse soorten muziek en grappige bezigheden. Het vuurwerk was prachtig en ontzettend mooi. De optredens die ik heb gezien waren goed en lekker dansbaar. En nog belangrijker er was lekker eten. Mijn favorieten eten kon je op een foto op mijn Instagram lezen.

Het festival


De Oase



SAY YES TO APARTIGHEID





Jammer genoeg ging ik eerder naar huis. Dit kwam omdat ik veel last had van de warmte. Ik kon gelukkig met twee vrienden meerijden die sowieso eerder naar huis gingen. Bij die extreme hitte die wij afgelopen zomer hebben gehad, vind ik het altijd zo vermoeiend om naar een festival te gaan of als het al op de planning staat, daar te zijn. Het lopen, slenteren wat je meer doet bij die hitte overdag maakt het voor mij wel moeilijk om te kunnen genieten. Tegen de avond werd het voor mij een stuk prettiger om lol te hebben. Ondanks dat het ik het erg naar mijn zin gehad en veel lol gehad.


Eten tijdens Zwarte Cross

Favoriet, dit broodje mag je zelf samenstellen
Links boven was van mij,
Hoe gek kan je hierop zijn. Het eerste wat wij deden toen we het terrein op kwamen ,
is deze eettent opzoeken.
Zonder dit broodje is Zwarte Cross niet compleet!!!


Pasta


Panini


Hoe overleef  je Zwarte Cross?

Tent neerzetten en sfeervol inrichten :-p




Mijn bezoek aan de zwarte cross 2015 lees je hier

Volg mij via Instagram en Facebook


♥ Annemieke


Reacties