Doorgaan naar hoofdcontent

Blog birthday





Vandaag zit ik heerlijk op mijn nieuwe bank, want ik ben net terug van een weekendje Friesland. Op mijn Instagram kan je foto's hiervan zien. Nog helemaal in de vakantiestemming ben ik toch bijna mijn verjaardag van mijn blog vergeten. Vaak ga ik dan ook even zitten om goed na te denken wat er allemaal in dat jaar is gebeurd, maar nu heb ik daar gewoon geen tijd voor. Een lang verhaal zit er dan ook niet in, Maar ik ben ontzettend blij dat ik nog steeds deel uit maak van de bloggerwereld. Dat ik ondanks dat ik weinig tijd heb om iedere week een nieuw artikel te plaatsen, mijn oude artikelen zijn ook heel leerzaam, dus kijk vooral daar even naar. Het is mijn baby, mijn kindje, dat steeds groter word in liefde voor mij. Mijn blog en ik bepaal de koers.! :-)

Dankbaar voor alle leuke uitnodigingen, persberichten, samenwerkingen en contacten met andere bloggers en mensen uit deze wereld.  Dat ik de kracht blijf houden om mij blog te onderhouden, dat ik het nog steeds heel leuk vind en plezier uithaal uit mijn blog, om nieuwe onderwerpen te bedenken, andere blogs te lezen en mijn favorieten bloggers te zien groeien en hun blogs te blijven lezen.

Op naar het nieuwe zevende jaar. Wat zal dat jaar voor moois en leuks brengen voor mijn blog.



Veel liefs Annemieke 

Reacties