Doorgaan naar hoofdcontent

Mysteryland 2016





Zaterdag 27 augustus ben ik jawel voor het eerst naar Mysteryland geweest. Samen met een vriendin rijden wij af naar dit festival die gehouden werd in Haarlemmermeer. Als je mij volgt kon je op mijn Instagram acount al wat foto's van dit festival zien. 
En wat een ontzettend vet festival was dit. De muziek, de sfeer, de gezellige en mooie mensen. De opzet van dit festival, de aankleding en het lekkere eten. Maar er zat wel een grote nadeel aan dit festival.
De foto's en wat het grote nadeel was lees je verder in mijn blogartikel.





Plaksteentjes altijd leuk voor een feestje


Dit festival in ontzettend duur. Ik had de mazzel dat ik het kaartje niet hoefde te betalen omdat een vriendin van een vriendin van mij had afgezegd en ik voor haar in de plaats kon. De munten zijn echt achtelijk duur. Ik ben vaak op festivals geweest, maar deze bedragen gingen echt nergens over. Voor drie munten betaalde ik al rond de 10 euro. Kan iemand uitleggen waarom dit zo duur is?
Ik moest het gewoon even gezegd hebben. Dit is tenslotte ook mijn eigen blog waar ik kan schrijven wat ik wil. Dan mag jij als lezer misschien wel zeggen of denken zeik niet zo over hoe duur de munten zijn, dat weet je toch als je naar een festival gaat. Ja, ik weet dat een festival niet goedkoop is, maar uit mijn eerdere ervaring waren de andere festivals toch goedkoper. Jammer dat een gaaf festival als dit, zo duur is. Ondanks dit was het echt een tof festival en een mooie afsluiting van mijn vakantie.



Er was ook een kraampje aanwezig met leuke vintage spullen






Eten en drinken

Een goed initiatief waren de waterzakken die je aan je broek kon hangen. Deze zakken kon je voor twee munten kopen en gedurende het festival gratis bijvullen bij een speciaal tappunt. Met het warme weer was dit echt een aanrader en super handig. Op het festival was genoeg te eten en te drinken. Keuze uit loempia's, hamburges, patat, roti, of tosti's. Zelf heb ik een lekker patatje op, pizza, een pannenkoek en een vegetarische wrap.


De pizza ziet er niet uit. Maar smaakte wel goed


De pannenkoek mocht je zelf van stroop en poedersuiker voorzien. hahaha
 Dat moet je je niet tegen mij zeggen :-)


De wraps vond ik pittig maar was erg lekker en goed gevuld


Proost 



Ben jij wel eens naar Mysteryland geweest en wat vond jij hiervan?


Volg mij via Instagram en Facebook

Lees ook mijn andere festivalavonturen en tips onder het kopje Festival


♥ Annemieke




Reacties