Doorgaan naar hoofdcontent

Nieuw horloge




Horloges hoeven niet duur te wezen, om mooi te zijn. Peper dure horloges kan ik niet betalen en als je ze hebt, moet je er zuinig mee zijn en niet ergens laten slingeren.
Mijn horloges koop ik bij drogisterijen of in van die schattige kleine winkeltjes die ook sieraden verkopen.
Het voordeel is dat je voor hetzelfde bedrag van een dure horloge, meerdere goedkope en in diverse kleuren een versie kan kopen.
Ik vind dat Kruitvat vaak leuke horloges verkoopt, voor een redelijke prijs. Een nieuw batterijtje in je horloge zetten is net zo duur als weer een nieuwe,leuke horloge kopen.


Gisteren ging ik bij mij in dorp het centrum in. Ik moest wat boodschappen halen en mijn AH- efteling spaarkaarten inruilen. Binnenkort na mijn tentamens ga ik een dagje naar de Efteling.
Als ik naar het Kruitvat moet, snuffel in altijd bij de schappen, waar het speelgoed, sieraden en snoep ligt. Als je goed zoekt, vind je altijd iets leuks. Zoals dit horloge die ik om heb. Ik had ooit z'n zelfde horloge, maar die was in de wasmachine beland! Geen idee hoe die hier terecht was gekomen, Ik was het horloge namelijk kwijt.
Het nadeel van goedkope horloges is dat ze natuurlijk niet waterbestendig zijn, maar desalniettemin schaart dit mij niet, Koop ik toch gewoon een nog leuker exemplaar en shoppen is altijd leuk


Het horloge heeft een rubberenband en is niet zwaar. Dit vind ik wel fijn. Ook draait het niet om je pols wat ik vaak bij gladde bandjes wel heb. De kleuren combinatie is helemaal mijn smaak. Ik ben er gewoon blij mee.



Heb jij ook meerdere horloges? Zijn dit goedkope of ook hele dure? En wat merk jij qua verschil?

♥ Annemieke

Reacties