Doorgaan naar hoofdcontent

Fuse Communication Pressday A/W 2015-2016



Enkele weken geleden vonden de persdagen plaats. In mijn vorige blogartikelen heb ik jullie al laten weten dat ik bij Ganbaroo Pr Pr en Lifestyle Lab ben geweest.
Op donderdag 23 april 2015 vond de persdag bij Fuse Communication plaats. Hier was ik ook bij aanwezig. In dit 'late' persdag artikel, laat ik jullie mijn impressie, ervaring en mening zien. Ik kon niet eerder dit artikel schrijven, omdat ik zo weinig tijd had om een uitgebreid artikel te schrijven.
Ik laat jullie een aantal foto's zien met niet zoveel tekst omdat ik dit voor een groot deel na verloop van tijd gewoon ben vergeten en ik snap mijn aantekeningen ook niet meer. Mijn excuses hiervoor. 
Hopelijk krijg je wel ondanks dit een goede indruk van de merken die Fuse Communication vertegenwoordigen. 


Ik vind het steeds leuker om persdagen te bezoeken. In het begin voelde ik mij altijd zo ongemakkelijk en bekeken, maar gelukkig verandert dit en wordt het omgezet in een positief gevoel.
Bij binnenkomst werd ik vriendelijk ontvangen door een jongeman. Eenmaal binnen sloot ik mij aan bij een groepje bloggers. Zij waren al bezig met een rondleiding. De dame van Fuse vertelde uitgebreid en vol enthousiasme over de merken en hun nieuwste collecties.
De eigenaar van Buddha to Buddha was ook aanwezig. Hoe leuk was dat! 1 van mijn favorieten merken en dan zie je de de oprichter/ontdekker van dit merk. Hij vertelde over het ontstaan van het merk, waarvan ik zelf geen weet had hoe dit is ontstaan. Nu weet ik waar de naam van het merk vandaan komt :-).
Ik nuttigde ook een heerlijke pompoensoep met een broodje. Je kon meedoen met een win-actie, je handen mooi laten versieren met bohotats, maar ook rustig rondkijken en vragen stellen.
Fuse Communication vertegenwoordigt merken als ; Repeat, Buddha to Buddha, Zalando, Sapp, Chrysalis, Invito, Manfield en Addy van den Krommenacker.

Django: Veel handwerk, de fure voelt aan als echt bont, maar dit is het niet.



Repeat: Zo zacht, zo mooi. Heerlijke materialen. Hier word ik blij van.



Made.com: De bank, de kussens. Dit is toch heerlijk thuiskomen.


Chrysalis: Nieuw merk dat Fuse Communication vertegenwoordigd. De armbanden zijn vanaf € 29,50 te koop.


Manfield: De nieuwste collectie bestaat uit veel broques! Voor de feestdagen of een bruiloft zijn de gouden en zilveren mijn favoriet.


Voyage


Buddha tot Buddha



4 ever with everyone




Mijn favorieten zonnebrillen

Giorgio Armani


Dolce & Gabbana


Een leuke goodie-bag met de merken die worden vertegenwoordigd door Fuse Communication


Ik wil Fuse Communication bedanken voor de uitnodiging en inspirerende dag.

♥ Annemieke


Reacties