Doorgaan naar hoofdcontent

Landal GreenParks Twenhaarsveld



Onverwachts ging ik vorige week met mijn ouders van vrijdag tot maandag een weekendje weg. Aangezien hun vakantie hebben, ik weer naar school moet en in de zomervakantie niet op vakantie ben geweest, ging ik gezellig met mijn ouders mee.
Heerlijk toch! Even er tussenuit. 
Een lange diary met foto's over het weekendje weg!




Twenhaarsveld ligt in de provincie Overijssel in het plaatje Holten. Omgeven door het rust, ruimte en het boerenlandschap.
Dit vakantiepark is een autovrij park. Ze hebben hiervoor gekozen omdat zij het belangrijk vinden om aandacht aan de natuur te besteden.
Ik ben hier voor het laatst geweest toen ik nog een klein meisje was. Eigenlijk kan ik vrij weinig van dit park herinneren. Mijn moeder vertelde dat er veel verandert is, veel vernieuwd.
De huisjes zijn gerestyled. Hiermee is Landal GreenParks in vele parken mee bezig. Ook hebben ze diverse nieuwe huisjes gebouwd.
Het park heeft vele activiteiten die je kan doen, een mooie speeltuin voor de kleintjes, gezellig met het gezin mini golven of bowlen. Of actief basketballen, zwemmen of tennissen. Er is van alles te doen.!

In deze omgeving kwam ik erg tot rust. Ik houd er van de natuur, geen drukte van de Randstad als ik op vakantie ben. Het komt er op neer, niks doen!
Het afgelopen weekend heb ik dus vrij weinig gedaan. Heerlijk gewandeld, een dorpje bezocht, gezwommen, lekker in de zon gezeten en weer eens uitgeslapen :-).!
















Heb jij wel eens een park van Landal GreenParks bezocht? Zo ja welke.

website

♥ Annemieke

Reacties