Doorgaan naar hoofdcontent

Favorite of September



Untitled

September, wow! Ieder maand bij dit artikel heb ik zo'n gevoel. Wat gaat de tijd hard.! Wat heb ik deze maand allemaal gedaan. Welke dingen waren leuk en welke dingen waren minder leuk?
Hieronder weer een standaard overzicht van mijn favorieten van de maand.

P.S. Ik ben op zoek naar bloggers die meer dan een half jaar bloggen. Die het leuk vinden om een keer Blog van de maand te zijn. Op mijn blog aan de linkerkant kan je het label vinden zodat je een impressie krijgt van wat de bedoeling is.



Music 


Tijdschriften

Pakketjes

New beauty



Opgemaakte en weggegooide spullen

New fashion
Lees het artikel hier

Events

Favorieten outfit

Favorieten streetstyle vrouw
http://www.cottds.com/


Favorieten streetstyle man
http://andreaswijk.se/
DIGITAL CAMERA

Personal
Deze maand was voor mij het oppakken van mijn studie, die nu een half jaar bezig is. En ik kan je vertellen dat ik na twee maanden zomervakantie,hier vrij veel moeilijk mee had. Ook doordat ik niet op vakantie ben geweest, dus eigenlijk niet de soort ontspanning krijg, die je in een vakantie moet hebben. Ik had mijn slaapkamer verbouwd, hier wil ik nog een blogpost overschrijven. 
Deze maand stond ook in het teken van de feestweek, kermis, vuurwerk en daarna door de weeks de kroeg in :-)..en de dagen erna niet naar school, maar gewoon lekker uitslapen.
Gelukkig op de val reep gingen wij (gezin) toch nog een weekendje weg. Hierover staat al een blogpost online die lees je hier
Ook mijn blog bestaat alweer vier jaar, woep woep,hier, wat gaat de tijd dan snel en wat is er in die vier jaar tijd toch veel gebeurd!! 
Lieve mensen, volgers, lezers, ik wil jullie graag bedanken voor de leuke reacties, likes etc. Hopelijk blijven jullie mijn blog volgen of lezen. Want ondanks dat ik de afgelopen tijd toch een aantal blogdips gehad heb, wil ik absoluut niet stoppen met bloggen..

♥ Annemieke


Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X