Doorgaan naar hoofdcontent

Blog Birthday



Today I started my blog four years ago.




Vandaag is het vier jaar geleden dat ik met mijn blog begonnen ben.
Ik ben met mijn blog begonnen, doordat ik een artikel in de Nederlandse Grazia las over meiden die een modeblog zijn begonnen. Dit wilde ik ook mijn passie delen met andere mensen. Hun adviseren, kennis laten maken met mijn stijl en weet niet wat nog meer..
Ik wilde gewoon schrijven, iets voor mijzelf, een platform waar ik over mode kan schrijven. Dit deed ik al eerder op Hyves maar mijn pagina kon niet groter worden en uiteindelijk is Hyves ook opgeheven.

Dus vandaar en het kwam op een goed moment dus ben ik begonnen op Blogspot.
Soms denk ik, ik wil mijn blog over een andere boeg gooien. Een eigen domeinnaam een punt NL op het eind i.p.v. Blogspot, maar ik ben niet handig met computers, sites etc en ben bang om al mijn artikelen te wissen..
Ik ben naar leuke events geweest, heb aardige mensen ontmoet en samenwerkingen met bedrijven aangegaan.
Ook al is mijn blog een kleine blog, mijn passie voor bloggen blijft bestaan en gaat gewoon door. Want ik vind dat je je daardoor niet verplicht moet voelen om constant te blijven bloggen, en dat een verplichting moet zijn, want lol en passie vind ik voor mij belangrijker om door te gaan met mijn blog!




Misschien kunnen jullie tips geven, hoe ik weer fun krijg in mijn blog of een eventuele verandering!?

♥ Annemieke

Reacties