Doorgaan naar hoofdcontent

Paris cannot wait for the second time


Dream on


Mijn titel zegt het al. Parijs kan niet nog eens voor de tweede keer wachten. Ik moet en zal er naar toe gaan. Waarom? Deze stad heeft zoveel te bieden. Liefde,kunst, mode, cultuur, bijzonder eten, mooie mensen en Disney Land Parijs maar ook veel chaos op de wegen!



In mijn vorige blogpost over deze stad vertelde ik ook al waarom ik er nog eens naar toe zou willen gaan.
http://fashion-ladylovely.blogspot.nl/2013/06/paris-cannot-wait.html
Deze blogpost had ook betrekking op een win-actie en deze nieuwe blogpost over Parijs ook!
Ik hoop mede door dit artikel dat ik deze reis naar Parijs win!!!

Paris sous la neigeParis

Een aantal persoonlijke reden waarom ik naar deze stad wil en behoefte heb om alle mindere periodes van 2013 goed af te sluiten, te vergeten en 2014 met een frisse start te beginnen. Frisse start begint al goed met het trekken in januari van mijn verstandskies, na dit vervelende iets kan voor mijn 2014 pas echt goed beginnen en dat wil ik in Parijs.♥
Ik heb het gewoon echt even nodig, op adem komen, vooruit kijken naar de positiviteit.
Om alles letterlijk op te schrijven vind ik te privé daarom, de grote lijnen.
Er is zoveel gebeurd, crisis maakt je persoonlijk mee, je ziet wie je echt kan vertrouwen en wie niet, je leert te leven en te waarderen wat je hebt, van de ene baan door naar de andere baan, een aantal dierbaren die overleden zijn, je hebt behoefte dat het zonnetje ook is bij jou gaat schijnen. Je kan natuurlijk 1 van je beste vriendinnen meenemen, waar je altijd mee kunt lachen, gek doen en waar je tenslotte een te gek vriendinnenweekend mee hebt. Dit vind ik ook heel erg fijn en gezellig.
Maar uiteindelijk wil je deze stad met je liefie bezoeken en ook ik wil wel een leuke jongen tegenkomen die bij mij past, die ik kan vertrouwen en die ik beter wil leren kennen.
En hoe kan dit nou beter dan in de stad van de liefde : Parijs♥

Ik sluit mijn ogen en denk aan Parijs♥

Hoe romantisch kan dit wezen? Samen sta je op de Eiffeltoren, loop je langs de Seine, eet je samen croissantjes of verdwaal je in de smalle straten. Je bent een aantal daagjes 1 op 1 met elkaar, je bent echt op elkaar aangewezen en dan kom je er ook achter wat je aan elkaar hebt. Je kan goede gesprekken voeren zonder gestoord te worden, lol hebben en ook de mindere leuke kanten komen aanbod. Misschien snurkt hij wel, of doet hij het dopje van de tandpasta er niet op. Ik vind het een ontzettende spannende maar ook een leuk avontuur om samen met een date Parijs te verkennen.


Love Bridge, Paris, France - Double click on the photo to get or sell a travel guide to #ParisParis has been at the top of my list of places to travel to since I was very small b.c of my early obsession with Impressionism & particularly Monet. When I visit, I will most certainly be renting a scooter so this pic is most fitting! Biking or motorcycling around an area is world different than driving or even walking through it.

I did not expect to fall in love with #Paris but it happened non the less. I love the slow beat of a big city, so many different people on the streets, the sights, the various food, relaxing by the Seine. This is the city I will go back to visit whenever I can.

Eiffle Tower <3


http://www.accorhotels.com/nl/nederland/index.shtml
http://www.accorhotels.com/gb/home/index.shtml

♥ Annemieke

Reacties

  1. Gelijk heb je! Parijs is een geweldige stad! Ik wens je fijne feestdagen en in januari heel veel plezier in Parijs!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com
    www.facebook.nl/fabulousstylews

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi meid! Leuke post ;)

    Die Leopard jas heb ik van een winkeltje in Haarlem en is van het merk Blanco. Ik betwijfel wel of je hem gaat vinden want heb deze al een tijdje. Alhoewel, heb een soortgelijke jas gezien op veel andere plekken. Zara bijvoorbeeld ;)

    Succes!

    http://juicyconfashions.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X