Doorgaan naar hoofdcontent

Giveaway Sammydress.com




Sammydress is een ontzettende leuke budget webshop. Deze webshop heeft zoveel leuke producten dat je echt een dag ervoor uit moet trekken om alle producten te kunnen zien. En dan nog heb je nog niet alles gezien. Er is zoveel!!!
Voor ieder zit er wel iets leuks tussen op het gebied van dames, heren en kinderkleding. Leuke gekke cadeautjes, heb je een feestje, trouwerij of wil je je huis up-date Sammydress.com heeft het allemaal en nog meer!








WoMaGe Quartz Watch 6 Numbers and Rectangles Indicate Rubber Watch Band for Women - Black

Wat je moet doen om kans te maken op deze giveaway

1. Vertel mij waarom jij moet winnen en welk item je het leukste vind en het liefste wilt hebben. Het is de bedoeling dat je er 1 kiest.
2. Like  https://www.facebook.com/SammydressPromotion   
3. Volg  http://sammydressblog.blogspot.com/  

Om extra kans te maken. ( is niet verplicht)

1. Like my Facebook
2. Volg mij via Bloglovin
3. Volg mij via Google Friend Connect

Deze Giveaway is open tot 14 december.

♥ Annemieke



Reacties

  1. Oh wauw die bovenste tas vind ik echt waanzinnig. Mijn hutkoffer begint uit elkaar te vallen en mijn andere tassen zijn iets te zomers, du die tas zou ik wel graag willen winnen :) Ik heb alle stappen genomen behalve Google friend. En Sammydress volg ik nu via Bloglovin. Nu duimen maar.... X CĂ©line

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik volg je op Fb, Bloglovin, GFC, heb de Fb van Sammydress geliked en ik wil graag het kettingkje met het snorretje winnen omdat eigenlijk nooit iets win en ik het een super leuk kettingkje vind en het goed zou kunnen combineren!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuk hoor! super tas!
    groetjes http://www.we-heart-fashion.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw ik heb alles gevolgd haha aardig rijtje, ik vind het horloge erg leuk.. ik heb twee jaar een horloge gehad die stond een jaar op 5 voor 8.. daarna had ik een prachtig horloge die mijn ex meenam en niet teruggaf.. en nu ben ik horloge loos.. dus kies ik voor die! liefs, x een een heel fijn weekend meis!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Following on fb: abegail abundo
    gfc: abegail abundo
    i want to win the watch because i need a new one. :)
    abegail856@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X