Doorgaan naar hoofdcontent

Hotspot: Malegijs



Samen met een vriendin was ik afgelopen maand gezellig uiteten geweest. De gehele maand november stond in het teken van 2 for 1. Dit houdt in je bestelt er 2 en betaalt er 1 ( 1+1 gratis dus). Maar liefst 34 restaurants deden er afgelopen maand in Noordwijk ZH mee.
Deze actie is erg handig om een restaurantje uit te proberen.!


De avond begon al K*T. Vanwege het weer afgelopen vrijdag, storm en regen. En als je dichtbij zee woont is dat vele male harder en steviger. Dus ons haar hoefden wij eigenlijk niet te doen..Verwaaid kwamen wij dus aan. We werden wel vriendelijk ontvangen maar de gedurende de avond vond ik de mannelijke ober die ons bediende wel wat verveeld en saggie overkomen.
Misschien omdat wij 'veel' te klagen hadden. Het was niet bepaald warm omdat vaak de deur open ging en de harde wind en kou lekker naar binnen kwam. Dus wij vroeger of de verwarming achter ons aan kon. Te zien aan zijn gezicht, was te veel gevraagd ( denk ik )...owja...Wist ik veel dat je sliptong van de graat moest eten! De vriendin met wie is was wist dat wel, zij wilde eerst de vis schoonmaken.. Maar dat vond ik niet gepast dus heb ik de ober geroepen of de kok het kon klaarmaken. En dat deed hij! Helemaal geen graatjes te bekennen.
Had ik mijn glaswijn op zat er een stukje plastic in. Ik vermoedde dat het bij het openmaken van de fles is gebeurd. Hopelijk zit er niks in de hele fleswijn vertelde ik tegen de ober. Het eten smaakte prima!
Tot slot heb ik ze zelf maar een fijne avond gewenst.

Het restaurant is leuk en sfeervol ingericht. En ook schoon!


Voorgerecht:

Carpaccio van rund met verse pesto, Parmezaanse kaas, en pijnboompitten
Carpaccio van gerookte zalm met verse pesto en pijnboompitten



Hoofdgerecht
2 slibtongen met remouladesaus



Nagerecht
Warme chocolade brownie met vanille ijs.


2 FOR 1 MALEGIJS

Prijs 2 FOR 1 menu: € 29,50
Voorgerecht
Carpaccio van rund met verse pesto, Parmezaanse kaas en pijnboompitten
Of
Carpaccio van gerookte zalm met verse pesto en pijnboompitten
Hoofdgerecht
2 Sliptongen met remouladesaus
Of
Varkenshaas met rode wijnsaus gevuld met roomkaas
Nagerecht
Warme chocolade brownie met vanille ijs
Voorwaarden:
- Aanbieding geldig van 1 t/m 30 november 2013
- Alleen na reservering met vermelding van 2 FOR 1
- Wij zijn van dinsdag t/m donderdag gesloten

Adres:
Koningin Wilhelminaboulevard 13
2202 GT Noordwijk


♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X