Doorgaan naar hoofdcontent

Ik ga op vakantie en neem mee...?


Ready to Go

Kennen jullie dat spel? 'Ik ga op vakantie en neem mee'.....? Je moet zo snel mogelijk een antwoord geven en je mocht niet iets noemen wat al eerder gezegd was. Tegenwoordig neem je natuurlijk meer mee dan dat je vroeger vertelde tijdens het spel. Wat ik mee neem hangt natuurlijk af van de bestemming waar ik naar toe ga. Op een citytrip  neem je minder en andere dingen mee als je twee weken naar een tropisch eiland gaat. Bij mij maakt het niet uit welke bestemming omdat ik toch altijd te veel mee neem. Je kan wel mooie plekjes op 10 uur vliegen bezoeken maar heb jijzelf al Nederland ontdekt? 
Weet jij al die prachtige plekjes te vinden.?




Amsterdam is een van mijn favorieten steden. Maar het is onmogelijk om binnen 1 dag deze stad te bezoeken. Ik wil uiteraard dingen doen en dan het liefst allemaal tegelijk maar dat is onmogelijk daarom zal een weekendje erg fijn zijn om deze stad te verkennen en een beeld te krijgen van wat het is.
Bij http://www.homeaway.nl/ hebben ze hele leuke en mooie vakantiehuizen in Amsterdam waar ik graag een weekendje door zou willen brengen. Maar http://www.homeaway.nl/ heeft ook andere mooie bestemmingen over de hele wereld.

Amsterdam!

Ik zou heel graag nog eens een rondvaart willen doen. Bij een leuke hotspot iets eten daarna iets cultureels bezoeken nog even snel shoppen en met een pizza en wijn belanden in het hotel.
Dag 2 huren wij een fiets of scooter en gaan wij de leuke volksbuurtjes, marktjes en bijzondere plekjes bezoeken. Onderweg nog bij een leuke hotspot iets eten. Terug naar het hotel om ons op te knappen voor de lange nacht die komen gaat.
De laatste dag met een hangover een lekkere roomservice bestellen en iets cultureels bezoeken, wandelen in het Vondelpark en nog even snel shoppen en eindigen we bij de Burger King op Centraal Station. Jammer genoeg is dit weekendje voorbij en moeten wij onze trein op tijd halen.

Waar het uiteindelijk overgaat ' Ik ga op vakantie en neem mee'....?
Als ik op vakantie ga maak ik altijd een lijst met welke dingen ermee moeten. Op deze lijst staan echt heel veel spullen. Eigenlijk absurd veel, diverse soorten kleding, schoenen, beauty producten, medicijnen huishoudelijke producten zoals schoonmaakdoekjes van Glorix, een wc blokje, handzeep en allesreiniger maar ook praktische dingen gaan mee als een paraplu, zaklamp je weet nooit of het licht uit valt :-), snoep, Sultana en mijn eigen handdoeken en washandjes die ruiken altijd zo lekker naar wasverzachter... Ik ben echt op alles voorbereid en neem dus altijd te veel mee vooral als ik naar een bungalow ga...Een weekendje weg is anders hoor :-).

Ik moest dan ook echt heel goed nadenken welk item echt onmisbaar is voor mij. Dit voor zowel dagelijks als op vakantie en zelfs op een lazy sunday make-uploos in een huispak is dit item onmisbaar. Ik ben dit item vaak kwijt en dan ligt hij opeens naast mij op de bank want zo groot is het niet. Er zijn dagen dat ik altijd loop te smeren maar er zijn ook dagen dat ik hem wel bij me heb maar gewoon niet nodig heb. Hij verzorgt en je kunt het even goed voor ruwe plekjes gebruiken, waardoor het weer zacht aanvoelt. Ik ben verslaafd aan dit ding. Super handig, klein, praktisch en gaat overal mee naar toe.

Ik ga op vakantie en neem mee: MIJN LABELLO 



♥ Annemieke

Reacties