Doorgaan naar hoofdcontent

Fenjal Vitality Firming Bodylotion




Product informatie
Product: Firming bodylotion
Prijs:
Proefdiervrij:  Nee
Ingrediënten: Aqua, Ethylhexyl Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Butyrospermum Parkii Butter, Vitis Vinifera Seed Oil, Propylene Glycol, Potassium Cetyl Phosphate, Hydrogenated Palm Glycerides, Lecithin, Vitexagnus Castus Extract, Ascorbyl Tetraisopalmitate, Olus Oil, Cyclodextrin, Alcohol, Dimethicone, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Sodium Ascorbyl Phosphate, Tocopherol, Polyglutamic Acid, Sclerotium Glucan, Betaine, Urea, Potassium Lactate, Carbomer, Sodium Hydroxide, Disodium EDTA, Phenoxyethanol, Ethylhexl Glycerin, Parfum, Citronellol, Limonene, Linalool, Butylphenyl Methylpropional, Alpha Isomethyl Ionone, Eugenol.


Dermatologisch getest, zacht & vriendelijk voor de huid, PH-neutraal, no parabens, no mineral oils, no colourants.

Wat belooft het:
Zichtbaar strakkere en soepeler huid bij dagelijks gebruik.

Hoe werkt het:
Uitsmeren over het lichaam

Mijn ervaring:
Ik gebruikte al jaren Dove Firming Lotion. Jammer genoeg is dit uit de handel. Dit was super spul en ik voelde mijn huid gladder en zachter worden. Via internet heb ik nog een aantal flessen kunnen scoren!
Bij de DA waar ze goed geschoold zijn vroeg ik naar een  lotion die hetzelfde effect heeft. Gelukkig heb ik die gevonden met hetzelfde resultaat. Super product. Het smeert goed uit, het ruikt lekker fris en bloemig en mijn huid voelt niet trekkerig aan. Het voelt soepel en gevoed. Ik blijf dit product gebruiken.



♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X