Doorgaan naar hoofdcontent

Komende twee weken geen nieuwe blogartikelen





Hoi allemaal.


De titel van dit blogartikel geeft het al aan. Jammer genoeg ben ik genoodzaakt om de komende twee weken geen nieuwe blogartikelen te plaatsen. Dit komt doordat ik te druk heb met het schrijven van mijn scriptie en examanportfolio. Alles valt gewoon tegelijk samen, wat voor mij erg stressvol is. Hierdoor wil ik niet mijn blogartikelen afraffelen omdat er iets online moet. Ik houd van mij blog en de afgelopen tijd vond ik dat ik mijn blogritme goed te pakken had en hier steeds meer grip op kreeg. Maar soms loopt alles nu eenmaal anders dan je had gehoopt.

Vanaf volgende maand ga ik het bloggen weer oppakken, ook al heb ik het nog erg druk. De druk wordt gelukkig dan iets minder waardoor ik weer volop kan schrijven en aandacht aan mijn blog kan besteden. De blogartikelen die onder andere gaan over reviews en samenwerkingen komen vanaf maart online. Daarnaast komen de vertrouwde onderwerpen ook weer aanbod.

Ik hoop jullie mijn blog dan gaan bezoeken, maar ook gewoon blijven bezoeken want er staan genoeg leuke anderen blogartikelen online.

Lieve groet en tot snel,

❤Annemieke

Reacties