Doorgaan naar hoofdcontent

Persdag SS'18 Schoon den Boer PR



Begin november ben ik op uitnodiging naar de persdag van Schoon den Boer in Amsterdam geweest. Tijdens deze persdag presenteerde zij hun lente en zomercollectie 2018 van onder andere merken die zij vertegenwoordigen: & Other Stories, Monkie, Weekday, Frowijn en Humanoid.

Veel vernieuwende accenten, maar ook wat ik afgelopen SS'17 in collecties bij andere merken zag.
Ruches, veel kleur, verschillende soorten prints maar ook mooie en goede basics. Door het zien van de lente en zomercollecties kreeg ik weer zin in dit seizoen en kan ik niet wachten om te gaan shoppen om toe te voegen aan mijn garderobe. Wat ik leuk vind aan het bezoeken van persdagen is dat je de medewerkers van het pr bureau weer spreekt en ziet. Er altijd lekker eten en drinken is. Je ziet collega bloggers en andere mensen uit de modewereld en uiteraard de nieuwste collecties. Hoe tof is dit!

Als je verder klikt krijg je een indruk van de nieuwste collecties.















❤ Annemieke




Reacties