Doorgaan naar hoofdcontent

Hello november, Goodbye October




Vandaag is het 1 november en tijd voor een nieuwe maand. Volgende maand betekent dat de feestdagen echt in aantocht zijn. Man, man, man wat wordt dit weer gezellig en leuk. Maar even terug naar november de maand die vandaag van start is gegaan. Wat gaat november mij maar ook jullie brengen? Worden dit opnieuw leuke momenten, maar ook momenten waaraan wij niet willen terug denken?

Afgelopen maand stond voor mij opnieuw in het teken van mijn plan van aanpak die richting moet geven aan mijn scriptie. Ow, wat geeft dit een hoop stress en non- motivatie. Zo geen zin meer in in school en afstuderen. Daarnaast had ik meerdere afspraken rondom dit k-verslag. Werd mijn wasmachine nagekeken en gelukkig was er niks aan de hand. Had ik vier verjaardagen, elk weekend wel 1 en ik verlang nu echt naar een weekend rust. Gewoon tijd voor mijzelf en gewoon niemand, maar ook niemand om mij heen. Doen wat ik wil in een weekend.

Daarbij spelen natuurlijk maandelijks de vrouwelijke periode een rol en mijn vriend kon maar beter uit mijn buurt blijven. Ook had ik een te gek feestje via Earth Water. Bezocht ik een lifestyle event en sprak ik af met een vriendin die ik een poosje niet gezien had. Na z'n tijd is het weer fijn om een dierbare te zien. Ook heb ik kleding gekocht: rode enkellaarsjes, een oranje trui en een jeans bij Primark. Bij deze keten moet je goed zoeken, dan vind je kwaliteit!

Afgelopen weekend ben ik met het gezin een weekendje naar de Veluwe geweest. Dit heeft mij toen ik daar was goed gedaan, maar sinds ik maandag weer thuis ben, voel ik mij weer ontzettend moe. Moe van alles wat ik voor mij opleiding nog moet gaan maken. Pff.
Kijkend in mijn agenda staat de maand november ook weer in het teken van verjaardagen en feestjes in het weekend. Het laatste weekend heb ik uit gepland van alles en iedereen en staat in het teken van niks doen. Dit staat er ook letterlijk in, anders vergeet ik het weer, door alle drukte rondom school.

Hebben jullie al leuke plannen voor november staan? En hoe was jullie maand oktober?



❤ Annemieke



Reacties