Doorgaan naar hoofdcontent

Mijn woonkamer details



Al enige tijd woon ik in mijn fijne huisje. Ik vind het zo heerlijk om een eigen plek te hebben en niet meer thuis te wonen. Ik hoef immers niet meer alles te delen. Hoewel, ja met mijn lieve vriend. Maar hallo ik kan uren in de badkamer staan en 's morgens vroeg is het geen spitsuur. Het inrichten van mijn eigen huis is een beleving op zich. En nog steeds hoor want het is nog niet helemaal af. De muren moeten nog aangekleed worden, zowel in de hal als in mijn woonkamer.


Mijn modeverslaving is onveranderd, maarlangzamerhand ontstaat er een interieurverslaving. Stiekem begin ik interieur leuker te gaan vinden als mode. OMG An Why?
Ik word ouder en krijg andere interesses, maar mijn liefde voor mode gaat nooit weg hoor.
Het stylen van verschillende ruimtes in een huis en het creƫren van mijn eigen stijl op woongebied vind ik leuk. Iedere seizoen heeft good stuff en als ik in een woonwinkel of een Action loop begint het te kriebelen als ik leuke woonspullen zie. Ik probeer mij in te houden hoor en niks te kopen maar soms lukt dit gewoon niet. Ik ben mij er wel bewust van dat het in mijn bestaande interieur moet passen en bij mijzelf als persoon.

Daarnaast vind ik het heerlijk om naar kringloopwinkels te gaan en mooie spullen te kopen, maar ook op de pimpen. Er is zoveel moois op woongebied, dat is soms gewoon niet kan kiezen en ik een te uitgebreide smaak heb. Daardoor ben ik niet in een hokje te plaatsen.
Ik ben hartstikke bij met mijn eigen huis, de ligging, het lichtinval en de tuin op de zuiden. In de zomer is het echt bloedheet, maar heej ik kan naar buiten en heerlijk genieten.

Nu terug naar de titel van het artikel. Mijn woonkamer details. Wat ik al eerder schreef het is nog niet helemaal af, maar een begin is er. De grote meubels staan alleen moeten de muren nog leuk worden aangekleden. Ik zal even een kleurenbeschrijving gegeven. Het geheel is in twee tinten wit, met accessoires en meubelen in de kleuren grijs, donkergroen, bruin en wit. Aan deze kleuren wil ik toch wel goudtinten en nog meer houten elementen toevoegen, maar dit is voor latere zorg.





Foto 1: De flessen heb ik gekocht in verschillende kringloopwinkels. Het houtenpaneel is van de boom die de buren hebben omgehakt.

Foto 2: De potten en vetplanten komen bij een tuincentrum vandaan.

Foto 3: Het stoeltje heb ik gekocht bij Leen Bakker. Wanneer ik dit stoeltje gekocht heb? Vermoedelijk begin van het jaar. De twee groene windlichten bij de Action (oud). Waar ik de kussens en schilderij heb gekocht weet ik niet meer.

Foto 4: De tafel heb ik geverfd en komt bij een kringloopwinkel vandaan. Het rietendienblad met inhoud bij de Action. De bloemen heeft mijn lieverd gekocht en staan al een paar dagen in huis.




❤ Annemieke





Reacties