Doorgaan naar hoofdcontent

Lifestyle Lab Autumn edition 2017



Op donderdag 26 oktober vond het Lifestyle Lab Autumn edition plaats in het Amstel Boathouse in  Amsterdam. Voor mij was het een hele reis om er te komen. Daarnaast was ik nog verkeerd gelopen waardoor het extra lang duurde voordat ik er was. Ronduit vervelend. Eenmaal aangekomen liep ik nogmaals verkeerd, omdat ik via de achteringang door een ober naar het event werd geleid. Hahahaha Super grappig. Op het event was het niet druk en aan een bezoekster vroeg ik waar de medewerkers van het event waren, omdat ik niemand zag die je verwelkomde. Zij wees mij de andere kant op, waar de ingang was. Bij de ingang werd ik hartelijk ontvangen en kreeg ik een drankje aangeboden. Lekker na z'n lange reis. Dit had ik wel verdiend.😁






Tijdens het event zag ik een bekende waar ik gezellig bij stond en even mee bij kletsten.
Daarnaast presenteerde diverse lifestyle merken hun producten. Dit event was een inloop dag, je kon langs kraampjes lopen en wat hapjes en drankjes proeven.

Ook stond er een kraampje Brabantia. Zij presenteerde hun nieuwe Bo Touch Bin en voorraadbussen. De Bo is een afvalemmer met 1, 2 of 3 binnenemmers en is verkrijgbaar in 8 verschillende kleuren. Super handig om afval te scheiden.



Nog een kraampje wat mij aansprak was een kraam van Spingaren. Hier heb ik even stil gestaan en geluisterd naar de informatie. Ik proefde diverse stukjes worst en ik ben fan!


Daarnaast stond Stoov opnieuw op dit event. Kussens die warm worden met verschillende standen. Super handig voor in de tuin of horecagelegenheden.


Een ander merk waar ik een kijkje nam was Libbey. Een collectie drinkglazen met een vintage uitstraling. De collectie bestaat uit 26 verschillende items en is onder andere verkrijgbaar bij De Bijenkorf, Sissy- Boy, YAYA en Hudson's Bay.


Bij het zien van de hondenfoto dacht ik, dit is voor je huisdier :-). Wat blijkt het is een huidverzorgingslijn voor mannen. haha. De producten zijn veganistisch en vrij van kunstmatige geur- en kleurstoffen. Ook is het dierproefvrij. Het product is te koop bij Etos.


Return to Sender is een designmerk met handgemaakte designerproducten met een bijzonder verhaal. De verkoop van de producten zorgt voor werkgelegenheid voor vrouwen in ontwikkelingslanden. Daarnaast is het een samenwerking met Plan Nederland aangegaan tegen armoedebestrijding en om vrouwelijke ondernemerschap te stimuleren. De collectie is onder andere te koop bij Hudson's Bay, Villa Augustus  & Loft.


Lima presenteerde glutenvrije volkoren havermoutpap in drie varianten. Koken is niet nodig. je giet er een opgewarmde drank overheen en je eten is klaar. Ook weer super handig en snel voor in de ochtend. 


Heerlijk drankje


Ben jij ook naar dit event geweest en wat vond jij ervan?
Tevens wil ik de organisatie bedanken voor de uitnodiging en goodie bag.


❤ Annemieke


Reacties