Doorgaan naar hoofdcontent

De blije boterham



De Blije Boterham is aan de keukentafel bedacht door de Familie van Delden uit Nootdorp. De familie is geïnspireerd geraakt door de vele heerlijke ijssmaken op een vakantie in Italië. De familie vond het maar gek dat er zoveel keuze is in verschillende ijssoorten, maar als zoet beleg er alleen de bekende soorten zijn. Zo ontstond De Blije Boterham



De pasta's van De Blije Boterham zijn een feest op iedere boterham. Niet alleen voor de kinderen, maar ook voor volwassenen. Ontbijt, lunch of als tussendoortje. Voor ieder wat wils met hun unieke smaak. De boterhampasta's zijn makkelijk smeerbaar en hebben alle drie een heerlijke bite.
Zo bevat de Caramel Stroopwafel pasta echt stukje stroopwafel en de Romige Kokos geraspte kokos.
Er bestaan vier pasta's: De Caramel Stroopwafel, de Romige Kokos, de Hollandse Speculaas en de Smeuïge Muisjes. Ze zijn te koop voor 2,29 euro bij de AH. Drie varianten mocht ik proeven. In onderstaande tekst is de review te lezen.

De drie varianten.


*Caramel stroopwafel proeft en ruikt naar stroopwafels. Nu ik deze zin schrijf, komt het idee bij mij op om het op een warme boterham eens uit te proberen. Wellicht krijg ik dan het effect van een warme stroopwafel die op de markt te koop is.


*Smeuïge muisjes, de naam zegt het al. Het is echt smeuïg! Heerlijk zacht in de mond en proeft ook naar muisjes. Mijn favoriet!


*Romige kokos, ook weer is deze smaak wat het aangeeft. Proeft en ruikt naar kokos. De kokos vind ik persoonlijk iets minder lekker.


Wat vind ik nou echt hiervan
Ontzettend lekker!!! En dit zeg ik niet omdat ik dit product kan reviewen, maar omdat het echt waar is. Als jij van zoet beleg voor op je boterham houd, dan zijn deze drie pasta's de moeite waard.
Het is niet goed voor het tandglazuur, want het springt er spontaan van af, maar het is zo lekker op te eten. Bij mijzelf gaat een stemmetje in mijn hoofd af  ''Dit is niet goeddd, want tussendoor neem ik ook een beetje hoor''. Zo erg verslavend werkt het bij mij. De pasta's smeren goed uit, zijn lekker en doet wat het belooft. Je wordt er blij van, een blije boterham en een blije ik.

Tip: werkt verslavend, eet niet te veel. Wellicht kan je er een beetje misselijk van worden. Ik spreek uit ervaring :-).

Dit artikel bevat producten en informatie die namens een PR Bureau zijn toegestuurd. 


❤ Annemieke

Reacties