Doorgaan naar hoofdcontent

Kringloop pareltjes



De kringloopwinkel is voor mij een favorieten plek om pareltjes te vinden. Het liefst ga ik alleen zodat ik op mijn gemak alle rekjes, stellingen en gangpaden bezocht heb. Op zich als iemand mee gaat is ook gezellig maar dan wilt diegene weer weg of moet je op de tijd letten. Voor mij werkt dit dan niet.


Afgelopen zomer (2014)  heb ik mijn slaapkamer opgeknapt, omdat ik besloten heb om nog een jaar of twee thuis te wonen. Hierdoor kan ik mij volledig op mijn studie concentreren en sparen.
Mijn slaapkamer is nog steeds niet volledig af en soms komt er weer iets nieuws bij. Daarom had ik besloten om naar de kringloopwinkel te gaan.
Ik vind dat je hier leuke spullen heb voor weinig geld en je kan ze leuk opknappen waardoor je weer iets nieuws hebt.

Ik zocht een klein krukje die ik als nachtkastje wil gebruiken. Wat ik in mijn hoofd had, kon ik moeilijk vinden. Samen met mijn moeder ben ik een aantal kringloopwinkels in mijn omgeving afgegaan en gelukkig zag mijn moeder ' Het perfect krukje'. Ze zei '' Is dit niet iets voor je'' . Ik was echt super blij toen ik hem zag en voor maar twee euro! Koopie! Het krukje moest wel opgeknapt worden, maar dat vond ik juist leuk om te doen. Ik heb het geschuurd en geverfd en nu staat het krukje naast mijn bed.



Mijn slaapkamer heeft ook leuke accessoires nodig en dit vind je ook bij de kringloopwinkel. Ik kwam twee mooie oude drankflessen tegen en een lang vaasje die ik wit heb gespoten.



Als ik in de kringloopwinkel ben moet ik ook altijd even langs de platen. Ik heb al een aantal platen en wil een platencollectie opbouwen en een mooie platenspeler komen, Ik vind dit wel iets hebben. Lekker nostalgisch! Omdat ik een Rocky fan ben, kon ik deze plaat niet laten liggen.


Ben jij wel eens naar een kringloopwinkel geweest? En wat heb jij toen gekocht?

♥ Annemieke

Reacties

  1. dat tafeltje is echt een mooi ding! mooi laag en toch redelijk groot! Groeten Bertine - www.aboutfashion.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X