Doorgaan naar hoofdcontent

Column: Nieuwe en goede voornemens



Iedereen doet eraan. De ene persoon is er fanatieker in als de ander om nieuwe voornemens te bedenken en zich er ook aan te houden. Eind van het jaar ga je bij jezelf na en bedenk je wat wil ik nog meer uit het leven halen.
De plannen die er niet van gekomen zijn, gaan mee naar het nieuwe jaar.



Ik doe hier dus ook aan mee. Niet heel fanatiek maar ik wil meer uit mijn leven halen. Waar wil ik aan werken en wat wil ik gaan doen. Ik heb mij voorgenomen om met het Day Zero Project mee te doen. Ik heb nog niet het aantal punten ingevuld, wat je moet invullen want dit vind ik nog vrij lastig.
Hier lees je het artikel en bovenaan mijn blog vind je alvast een deel van mijn doelen, maar die zijn nog niet af.
Door af te strepen kan ik zien waarmee ik bezig ben. Dit geeft mij een goed en blij gevoel. Om de zin van het leven te ervaren en of uit te zoeken wat dit voor mij betekend.
In het Day Zero Project heb ik mijn doelen beschreven wat ik gedurende 3,5 jaar wil realiseren in mijn leven. Ik wil dat dit voorkomt en ook gebeurd. Hierin moet ik bij mijzelf de kracht, wil en motivatie vinden om het ook daadwerkelijk uit te laten komen. 
Tevens was dit een korte column over nieuwe voornemens. Heb je voor jezelf ook goede voornemens voor het nieuwe jaar of vind je dit onzin.

Ik ben erg benieuwd naar je reactie.

♥ Annemieke

Reacties

  1. Ben benieuwd naar je day zero project, heb zelf ook meegedaan (nouja doe nog steeds mee), mijn teller loopt volgend jaar eind mei af ;)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X