Doorgaan naar hoofdcontent

De blogbijbel



Bloggen is hot en dit weten wij allemaal. Iedereen kan tegenwoordig een blog starten of is er al mee gestart. Misschien ben je al bekend met dit boek, maar toch schrijf ik een review voor de mensen die nog niet bekend zijn met dit boek.
Hoewel ik al een tijd mee ga in de bloggerwereld komt dit boekje persoonlijk voor mij goed van pas.
Ik wil mijn blog naar een volgende stap brengen en een eigen domeinnaam hebben. Omdat ik a-technisch ben, niks snap van die computertermen en daarom leek het mij handig om snelle tips en tricks bij de hand te hebben, waar ik iedere keer snel in terug kan kijken,





Maar ben je een net beginnend blogger of zit je er over na te denken om een blog te beginnen, dan is deze Blog Bijbel echt iets voor jouw!
Er wordt beschreven waarmee je rekening moet houden en hoe je blog succesvol wordt.
In de inhoudsopgave staat goed en duidelijk beschreven hoe dit tot stand komt, van het het opstarten van je blog tot advertenties genereren.


Belangrijk om te bloggen is dat je hierin plezier aan beleefd en dat je het niet doet voor de gratis spullen. Voor mij is bloggen een ontspanning. Om mijn hectische leven even doen vergeten en bezig te zijn met wat ik echt leuk vind en dat is mode en alles wat hiermee te maken heeft.
Om een persoonlijk tintje aan je blog te geven weten de lezers wie de schrijver is achter de blog. Natuurlijk hoef je niet alles te delen, want tenslotte alles blijft jaren op internet staan. Dus denk er goed over na wat je op het internet zet. Zelf ben ik mij hier ook van bewust, en schrijf niet zo heel vaak iets persoonlijks of dat ik met mijn volle gezicht op het internet verschijn.



Het boek is geschreven door Carlijn Bekker, journalist en blogger is dus de grondlegger van De Blogbijbel. Ze blogt op haar eigen site http://www.carlijnbekker.nl/ en http://www.lifestyleletter.nl/.
De blogbijbel is te koop voor € 10,- bij Bol.com en de boekhandels. Ga jij dit leuke boek kopen? Of heb jij hem al!

♥ Annemieke

Reacties

  1. Leuk boek, ik ben van plan om 'm binnenkort te bestellen! X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oow grappig Carlijn Dekker van Fashionista! Leuk! Erg leuke artikel! :)

    www.inspireyourlifestyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X