Doorgaan naar hoofdcontent

Favorites of June


Untitled

Yeahhh... bijna zomervakantie!!! 

Ja lieve lezers, jullie lezen het goed. Ik heb bijna zomervakantie.
Misschien jullie ook? 
A.s vrijdag is het officiël. Ik moet nog 1 tentamen, dit is een persoonlijk gesprek en drie dagen stagelopen en dan zit de eerste twee periodes erop! De maand juni zit er al weer op, dus is het tijd voor een  nieuwe favorieten van de maand.


Music
 Het officiele WK lied hoort hier natuurlijk te staan



Tijdschriften

Pakketjes
Na de drukke periode vond ik wel dat ik mijzelf een cadeau of meerder kan geven.
Een aantal kledingstukken en de schoenen waren te klein. Die heb teruggestuurd. Ook heb ik een t-shirt voor mijn kleine nichtje gekocht. Dat zie je bij het onderwerp New fashion, verderop in dit artikel
Ik had twee pakketjes van de H&M. 1 staat hierop de andere is van de Mango.


New beauty
Bestelling bij Big Green Smile webshop



Opgemaakte of weggegooide spullen

New fashion
H&M pakketjes






Mango pakketje: Twee maxi-rokken en I sweater



Events
Ik ben naar de opening van de tentoonstelling, Mode de musical geweest
Het artikel.


Favorieten outfit

Favorieten beautyproduct
Lees de review hier

Favorieten streetstyle vrouw
Very clean and I love the hair

http://www.cottds.com/

Favorieten streetstyle man
I love the black men . He wears the clothing better than your men
http://www.dapperlou.com/
Place-des-Vosges-Paris-Dapper-Lou-Personal-Style-Blog7.jpg

Personal update
Wat een hel de afgelopen maand. Echt zo zenuwslopend en vermoeiend. Ik heb daadwerkelijk meegemaakt de slogen 'de laatste lootjes wegen het zwaarst' deze hebben bij mij inderdaad zwaar gewogen. Ik kon het bijna niet meer opbrengen om nog iets van psychologie of pedagogiek door te lezen.
Vorige week woensdag brak ik even door de stress van vorige week donderdag tentamen sociale wetenschappen en afgelopen vrijdag zou ik eigenlijk stage gaan lopen en ook dit kon ik niet meer opbrengen. Mijn lichaam en ikzelf hadden een aantal dagen rust nodig en dit heb ik ook gedaan.
Hierdoor kan ik mij weer iets beter concentreren op de laatste dingen.
Ik concentreer mij nu alleen op leuke dingen en ga mijn blog oppakken. Die is de afgelopen tijd ook verwaarloosd.

Nu even niets in de zomervakantie, hoewel.. ! Ik kan al voorwerken omdat ik februari instroom ben, dus ik ga alvast samenvattingen maken voor de volgende tentamens en mij inlezen, want ik heb echt geen zin in herkansingen.
Ik ben ontzettend toe aan vakantie en niets doen, na een half jaar studeren en stagelopen.
Doordat ik een lange tijd niet meer naar school ben geweest, was dit HEEL ERG wennen :-).
Ondanks dit was het een hele ervaring en heb ik al een hoop bij geleerd!

In juli begint Fashion Week Amsterdam en daar ben ik gelukkig weer bij. Ik mag weer de fantastische en sprookjes achtige show van Dorhout Mees bewonderen en ik ga naar de show van SIS by Spijkers & Spijkers.
Wie gaat er nog meer? En naar welke show?

Trouwens het WK is al een tijd bezig en kijken jullie ook?
Volgen jullie eigenlijk het WK-voetbal? Ik wel.
Wat een zenuwslopende wedstrijden hè, van het Nederlands elftal. Spannend, met veel geschreeuw en gejuich. Ik geloof erin dat wij de finale halen en die ook winnen. Het elftal krijgt moeilijke momenten in de wedstrijden, maar ze winnen uiteindelijk wel!


 ♥Annemieke




Reacties

  1. die schoenen met panterprint van de h&m had ik ook, maar vond ze zo groot lijken dus heb ze geretourd. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Love the burt bee's producten. they are the best!!

    xoxo
    Joyce
    livstyle.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X