Doorgaan naar hoofdcontent

Mooie buitenplaatsen


Summer Lovin. / outdoor movies.


Wat een heerlijke warme zomerdagen hebben wij gehad en misschien volgen er nog wel meer want de zomer is nog lang niet tot het einde.
Hoewel ik sommige dagen wel erg warm vind, ga ik niet volop in de zon zitten en zoek ik juist de verkoeling op of ik ga ik de schaduw zitten. Muziekje luisteren, goed boek of leuk tijdschrift erbij en wat fris om te eten of te drinken. 
Ik had al vele ideeĂ«n  voor een nieuw Lifestyle artikel  maar over het onderwerp was ik nog niet helemaal uit, en met dit mooie weer vertoef je toch veel buiten in de tuin, het terras of balkon.Vandaar dit artikel over mooie buitenplaatsen.
Geniet en doe lekker veel inspiratie op.♥



Vivre Dehors on Flickr - Photo Sharing!

DESDE MY VENTANA: Baños

Miami 2 Ibiza ♕

INSPIRED BY THIS FEELING

dreamhouse

 Sonyas Secret Garden - 26 on Flickr - Photo Sharing!

♥ Annemieke

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X