Doorgaan naar hoofdcontent

Marks & Spencer Blogger Design Contest







Een aantal weken geleden werd ik benadert of ik mee wilde doen met een Blogger Design Contest van Marks & Spencer en SWYF. Je kunt kans maken op € 250,00 cash! Ik twijfelde enorm omdat er al zoveeeel mensen aan deze contest meedoen, bestaat er een hele kleine kans dat ik ga winnen. Of kans maak op andere prijzen...! Op de èèn of andere manier ben ik toch door mezelf overgehaald.
Ik had al eens eerder van dit merk gehoord omdat ik iemand ken die in Engeland bij deze winkel gewerkt had, maar haast bijna niet in Nederland te vinden is.
Je hoefde alleen maar een Lookbook te maken met de nieuwste items uit de Marks & Spencer Collectie in
London Style.



Marks & Spencer begon in 1884. Michael Marks begon met een klein marktkraampje. Doordat het zo goed liep zocht hij een partner en die vond hij Tom Spencer. Samen veroverden zij de wereld. In 1904 kwam hun eerste winkel en al snel volgen er meer. Hun assortiment bestaat uit kleding, etenswaren, meubels/ woonaccessoires. Zo kent het merk ook tegenslagen. Financiële problemen nekten de keten en er gingen filialen en banen verloren. Gelukkig gaat het steeds beter met M&S, ze komen/kwamen terug op een andere manier. Hoe check gewoon hun filialen!
http://www.marksandspencer.eu/nl_BE

SWYF= ShopWithYoutFriends, kun je lookbooks maken, shoppen, live advies vragen, shoppen met je vrienden, meedoen met een contest en more...
http://www.swyf.nl/

Als ik aan London denk, denk ik ook aan vintage wahalla, fijne boetiekjes waar je iets bijzonders kan vinden..Vandaar deze look die ik ook kan dragen in het nieuwe seizoen. Een vintage look maxi dress met een warme fake fure, afgestyld met aantal knal accessoiresen.


London Vintage Style

Marks & Spencer Blogger Design Contest
Sorry for the bad lookbook

Reacties