Doorgaan naar hoofdcontent

Lazy in the Park Festival 2013



Gisteren ben ik samen met een goede vriendin naar de eerste editie van het Festival Lazy in the Park
geweest. Dit Festival vond bij ons in de buurt plaats in De Engelse Tuin, deze tuin was vroeger een hele mooie tuin, met mooie planten en bloemen een stromend riviertje waar je in kon spelen en hopelijk ziet de gemeente dat dit weer in ere herstelt moet worden en ondanks de regen was dit festival zeker de moeite waard.
Er speelden diverse bands, niet alle bands waren bij mij favoriet. Band Lost Fox en Allround waren mijn favorieten deze dag. Bij het laatste bandje Allround dus ging echt iedereen los. Deze band was echt heel goed. Ik denk dat de leeftijd van de band tussen de 16 en 20 jaar oud is. 


De sfeer was goed, gezellig en gemoedelijk. Leuke aparte aankleding, tof gestyled! Tussen het op en af bouwen van de bands draaide er een DJ zodat we niet zonder muziek zaten!
Hopelijk komt er volgend jaar weer een editie.











Band: Lost Fox



Band: Allround


Vergeet mij niet te volgen via:
Bloglovin, Facebook, Pinterest, Fashiolista, Lookbook, Stylight, Polyvore♥

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X