Doorgaan naar hoofdcontent

Trendguide Spring/Summer 2013


Hebben jullie net als mijn ook zo zin in de lente! En wil je het liefst dat de sneeuw en koude winter wind zo snel mogelijk verdwijnt. Een kleine sneak peek voor het komende lente en zomer seizoen.
Laat je inspireren want dan komen vanzelf de lentekriebels bij je naar boven.


Rebel, Rebel:
Een trend die ook sinds het najaar is blijven hangen. Match met leer en veters. Laat je inspireren door de grote, mysterieuze hoeden en leren jassen van Saint Laurent ( ik kan nog steeds niet aan die nieuwe naam wennen) of door de gothic galacreaties van Jason Wu: allebei  mooi voorbeelden voor deze look..


1. Lanvin
2. Saint Laurant

Sweet Pastels
Dit jaar zijn de sterke en heldere paarse, roze en lime pastellen in de meerderheid. De echte fashionista gaat voor pastel overal, maar je kunt ook matchen met een basic kleur, b.v. zwart of wit.


1. Dior
2. Philip Lim

Jewellery box:
Glitter, steentjes, kraaltjes en glinsterende details. Dit voorjaar vinden we alles dat op echte juwelen en diamanten lijkt helemaal te gek. Ga all-in voor een glitter look van top tot teen of kies een paar opvallende glimmende accessoires als je een wat bescheidener look wil.



1. Elie Saab
2. Valentino

Feminine fashion:
Laat je vrouwelijkheid eens goed opbloeien. Trek kleding aan die een vrouwelijk snit heeft met pastelkleuren, plooien en ruches. Versier je benen met hakjes in poederpastel nuances voor door de weeks of een feest.



1+2 Chloë

Army and denim:
Ook de grootste najaarstrend army&denim blijft. Combineer met mooie, groene tinten met verschillende denim looks die graag wat lichter kunnen zijn. Krijg een militair gevoel met een oversized silhouet en brede schouders.



1. Stella Mc Cartney
2. Rebecca Taylor

Sports fashion:
Kleed je trendy sportief in mooie en smaakvolle outfits, of je nu naar de sportschool gaat of een boodschap doet. De trend is comfortabele kleding met een fit gevoel en luxe details. Mix je vrouwelijk met mannelijk, dan krijg je een brutale look. Pet, trainingsbroek en hoge hakken geven het perfecte contrast.



1+2. DKNY

♥ Annemieke


Reacties

  1. Haha ik moest wel lachen om je reactie! Hee, kijk ook even op mijn blog en laat een reactie achter :p super droog. Nou bij deze: ik heb persoonlijk niks met die overdreven mode, ik hou van lekker simpel! Maar het is wel leuk om te bekijken!
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. I think the feminine fashion and rebel fashion are my favorite... even if they are opposites :)

    Mili from call me, Maeby

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie post, heerlijk dat rebel nog even onder ons blijft, daar ga ik zeker voor, in combinatie met pastel. Ik zie het helemaal zitten deze lente :D

    xx

    liquoriceandpumps.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oeeh ik vind jewellerybox heeel mooi! hoop dat ik ooit een (betaalbaar) shirtje met zo'n patroon tegenkom! rebel vind ik ook leuk hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hello dear!
    i did not know your blog, it's great!
    you have a new follower, follow me back?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk artikel, ik vind pastelkleurtjes wel leuk! ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  7. beautiful pictures!!!:) i follow you my dear!:)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Rebel en jewelry box zijn echt mooie! Leuk artikeltje! Liefs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb zelf niet zo veel (eigenlijk niks!) met dit soort mode haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X