Doorgaan naar hoofdcontent

Stylight: Fashion Webshop & Community





Vandaag wil ik graag de webshop Stylight met jullie delen. Dit is een fashion vergelijkings-site /community. Je kunt hier je eigen profiel aanmaken en waarbij jij jouw favoriete fashion items kunt ‘hearten’ en delen met het wereldwijde web vol fashionista’s. En dan is het ook nog de ultieme manier om je eigen wishlist te creëren! Deze items komen dan ook op je profiel te staan.
De website is een verzameling van kleding en schoenen die consumenten doorlinken naar de desbetreffende webshops.
Hoewel Stylight geen eigen assortiment heeft, ziet de website er wel uit als online shop. Bezoekers kunnen net als in doorsnee webshops zoeken op categorie en merk. Zodra de consument klikt op een specifiek item, komt hij terecht in de webshop waar het te koop is.

Bij STYLIGHT ontdek je nieuwe merken, geniet je van het fantastische aanbod en ben je onderdeel van dé leukste fashion community! Handig toch! Super leuk om eens te bekijken en trends te spotten.





Zelf heb ik ook een account aangemaak. Toen ik hiermee bezig was merkte ik wel dat het ongeveer hetzelfde werkt als Fashiolista.
Fashiolista, werkt als volgt: Een fashion-community waar consumenten in webshops op de love button in de vorm van een hartje kunnen klikken om items toe te voegen aan hun online collage, die fungeert als een inspiratiebron van kleding, accessoires en schoenen. Als zij, of een van de andere Fashiolistagebruikers die hun stijl volgen, vervolgens besluiten om een van de items te bestellen, komen ze terecht in de oorspronkelijke webshop. Het verschil is dat Fashiolista consumenten zelf kleding uit webshops laat kiezen, terwijl consumenten op Stylight al een voor hen samengesteld assortiment uit webshops voorgeschoteld krijgen waaruit ze kledingstukken kunnen kiezen die ze willen bewaren.

Heb jij ook al een eigen profiel op stylight laat mij dit weten zodat ook wij elkaars vrienden kunnen worden of hearten♥

http://www.stylight.nl

♥ Annemieke

Reacties

  1. Wat een leuke post! Bedankt voor de tip :-)
    Ik heb wel een account op Stylight, maar doe er niet zo heel veel mee.
    Dat ga ik nu zeker wel doen!

    xoxo The Daily Fashion Drug

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaaa dat moet ik ook nog gaan doen! Hihi thanks for the reminder!!

    XxX Farah

    www.formulafarah.com

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X