Doorgaan naar hoofdcontent

Sneak preview about my new years eve outfit

Today is the last day of the year and what was it for a year.
Many highlights but also many lows ...For me a very instructive year. What I would like to and what I don't want to, which I correctly follow my own feeling and not always did/does what another my dedicated.
Finally, you need somewhere good to feel and if not, don't do it..!
When I get older and more mature (hihi sometimes stay I was a little girl,).
Hopefully is 2012 a fine and happy year, which this year too many dreams may come true, for you but for me too ...♥
Today is also the day of a nice outfit.
Do you have that or is it apparent? I have nothing to attract? I don't know what I should do?
Right, well I have also some last of today. Although I went shopping in Amsterdam last week for an outfit. Once the clothes bought came to have the doubts yet again above.
Is this the right outfit? Or I will surely attract what I already had?
In any case, the color scheme is known, eggplant, gold and black.

Vandaag is het de laatste dag van het jaar en wat was het voor een jaar.
Vele hoogte punten maar ook vele diepte punten...Voor mij een zeer leerzaam jaar. Wat ik wel wil en wat ik juist niet wil, waarin ik mijn eigen gevoel volg en niet altijd deed/doet wat een ander mijn opdroeg.
Tenslotte je moet je ergens goed bij voelen en als dat niet zo is, niet doen..!
Waarin ik ouder word en nog meer volwassen (hihi soms blijf ik een klein meisje, het mag).
Hopelijk word 2012 een fijn en gelukkig jaar,waarin dit jaar ook vele dromen mogen uitkomen, voor jou maar ook voor mij..♥

Vandaag is ook de dag van een mooie outfit.
Heb jij dat ook of is het herkenbaar? Ik heb niks om aan te trekken? Ik weet niet wat ik aan moet doen?
Juist,  nou ik heb daar vandaag ook wat last van. Hoewel ik afgelopen week ging shoppen in Amsterdam voor een outfit. Eenmaal de kleren gekocht te hebben kwamen de twijfels toch weer boven.
Is dit wel de juiste outfit? Of zal ik toch iets aantrekken wat ik al had?
In ieder geval de kleurencombinatie is wel bekend, aubergine, goud en zwart.





♥ A fashionable, cozy, fun, healthy, loving 2012♥

Reacties

  1. New Avatar through

    http://actorajithandvijay.blogspot.com/

    from the source of

    Cool Blogs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoop dat je een leuke nye hebt gehad in de outfit! GELUKKIG NIEUWJAAR ! XXX

    ps ik heb een nieuwjaarsgiveaway op mn blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X