Doorgaan naar hoofdcontent

Merry Christmas and a Happy New Year

Almost 2012


Over een paar dagen en dan is het zover: kerstmis.
Gezellig samen zijn met familie, vrienden en je geliefde. Heerlijk eten, drinken en natuurlijk een mooie outfit een mooie outfit.
Kerstavond kookt mijn vriend een heerlijke maaltijd en zijn we gezellig samen, 1ste kerstdag ben ik bij zijn ouders en hebben we cadeautjes en 2de kerstdag bij mijn ouders..
En dan volgt al weer: De jaarwisseling. Deze breng ik door met vrienden. Ieder neemt wat lekkers mee en na middennacht, lekker uit me dak in een discotheek.!!!
Ik wens jullie gezellige feestdagen, een gezond, liefdevol en leuk 2012
Wat ga jij doen deze dagen???


About a few days and then is the extent: Christmas. Cosy get-together with family, friends and your loved one. Delicious food, drinks and of course a nice outfit.
Christmas Eve, my friend is cooking a delicious meal and we are together, 1st Christmas day I joined his parents and we have gifts and 2nd Christmas day at my parents ...
And then follows all forecast: The year,New year's Eve .
I am with friends. Each takes what goodies and after midnight while, nice roof out of me in a nightclub.!!!
I wish you all happy holidays and a good 2012.
What do you do these days???

Reacties

Een reactie posten

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X