Trend s/s 2011 Wild Wild West

Trend s/s 2011 Wild Wild West
Trend s/s 2011 Wild Wild West van Lady An



A mix of cowboys and Indians and a little bohemian luxury.
Handmade bags and boots, sturdy leather or suede jackets and clothing with ethnic prints.

All three boots cost 179.95 euros

Kiboots:
These are my favorite summer boots.
Under a denim shorts or white skirt / dress ...

After the Red Wings, and Minnekonka Uggs that I have in my possession, I would like one of these beautiful boots and I'll definitely get them, cost what it costs :-)
Kiboots colorful handmade boots that are made by skilled artisans who combine original vintage leather Kilim rugs, and a unique way.


Een mix van cowboys en indianen en een klein beetje bohemienne luxe.
Handgemaakte tassen en laarzen, stoere leren of su├Ęde jackets en kleding met etnische prints.



Alle drie de laarzen kosten 179.95 euro
Kiboots:
Dit worden en zijn mijn favoriete zomerlaarzen.
Onder een denim short of wit rokje/ jurkje...

Na de Red Wings, Minnekonka's en Uggs die ik al in mijn bezit heb wil ik graag 1 van deze prachtige laarsjes en ik ga ze zeker krijgen, kosten wat het kost :-)

Kiboots zijn kleurrijke handgemaakte laarzen die worden gemaakt door geschoolde ambachtslieden, die leer combineren door orginele vintage Kilim tapijten en op een unieke manier.
http://www.kiboots.nl/

♥ Annemieke


Reacties

  1. oeeeh er zitten leuke dingetjes bij op de eerste foto! vooral de broek rechts(A)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Thanks for posting a lovely comment my blog.. .
I appreciate and love every comment!

Lots off love...X