Doorgaan naar hoofdcontent

Waarom panty's irritant zijn en ik een hekel heb aan panty's




Panty's, wat een ideale uitvinding. Het is een kruising tussen een broek en blote benen. Wil je geen broek aan en wil je ook niet met blote benen lopen, dan is de panty de ideale uitkomst. Zal je denken toch. 

Nou ik zal mijn eigen ervaringen met de panty uitbundig met jullie delen en wellicht is het voor jullie ook herkenbaar. Daarnaast voelt het afzeiken van iets ook heerlijk en dit kan op mijn eigen blog. Zolang ik niet alle scheldwoorden eruit gooi, het moet wel degelijk blijven omdat het over de panty gaat. Ik koop altijd mijn panty's bij de Hema. In deze winkel zijn ze niet al te duur, mochten ze weer eens kapot gaan. Ongeacht hoe duur panty's ook zijn, zijn ze gewoon hartstikke duur als je bedenkt dat ze niet lang mee gaan. Mijn struggles met de panty heb ik hieronder geschreven. De struggles zijn vast herkenbaar voor je :-)

* Sla een voorraad in omdat het vaak voorkomt als je de panty aandoet er weer een ladder in komt bij het aantrekken.

*Ga je op pad? Neem 1 a 2 reserve panty's mee in een boterhamzakje en stop dit in je tasje.

* Een gouden tip van mij als je panty's draagt en geen pumps of andere open schoenen aan doet. Trek halve sokjes aan en dan je panty. Zo voorkom je zweetvoeten, als je alleen een panty aan hebt in dichte schoenen.

* Bij het zien van kleine laddertjes smeer ik een beetje transparante nagellak op dat plekje om verder scheuren te voorkomen. Opnieuw een andere panty aandoen daar zit je toch niet op te wachten.

* Een bezoek aan het toilet is al zenuwslopend en stel je zo lang mogelijk uit. Je wil natuurlijk voorkomen dat je panty kapot gaat.

* Bij het aantrekken van een panty spontaan de zweetdruppels ontstaan.

* Huidskleurige panty's zijn lelijk, doen niets voor je benen, de kleur komt niet overeen met de kleur van je benen. En totaal niet sexy, maar seksloos,

* Geen scherpe nagels, haakjes aan je nagels of harde droge plekjes rondom je nagels. Grote kans bestaat dat je panty bij het aantrekken het niet overleefd.

* Mannen, aai niet, nooit, never over de benen van vrouwen die een panty aan hebben. Een grote kans dat jij de gehele avond een boze vrouw tegenover je hebt, omdat jij door je niet al te zachte handen een ladder in de panty hebt gemaakt.

* Het is even zoeken wat de voorkant en wat de achterkant is van dat ding.

* Ik koop altijd een maat groter, waardoor ik zeker weet dat het aantrekken goed gaat.

* Afzakmomentjes moet je heel voorzichtig aanpakken, anders, ja hoor daar gaat die weer, kapot!

* De mooiste dikte? Is ook alweer? 20, 30, 40, 60, etc? En die ik wil is altijd uitverkocht! Nou, vaak dan, niet altijd hihi.


Wat zijn jouw struggles met de panty?

❤ Annemieke


Reacties