Doorgaan naar hoofdcontent

Blogbirthday : 7 years Fashion-LadyLovely




Vandaag 7 jaar geleden startte ik deze blog. 7 jaar geleden begon ik dit online avontuur.
7 jaar deel ik mijn passie over mode en in die 7 jaar tijd zijn daar vele andere onderwerpen aan toegevoegd . 7 jaar van mooie samenwerkingen, ontmoetingen met PR bureaus en heb vele collega bloggers ontmoet. 7 jaar aan leuke reacties en mensen die mij volgen.


Maar in die 7 jaar tijd is de bloggerwereld erg veranderd.  Voor sommige van jullie op een positieve manier en voor andere op een negatieve manier. Ook ik merk hier zowel de positieve als negatieve kant van, maar ondanks dit blijf ik lekker vol goede moed doorgaan met bloggen. Omdat ik van dit vak houd en hier blij van word.

๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹Lang leven Fashion-LadyLovely, Hiep Hiep Hoera๐Ÿ™Œ๐Ÿ™Œ


❤Annemieke



Reacties