Doorgaan naar hoofdcontent

Lab-44 voor makers en eters



Op vrijdag 12 mei vond de officiƫle opening van Lab-44 'voor makers en eters' plaats. Lab-44 is gevestigd op het Hemburgterrein te Zaandam. Op het terrein bevinden zich vervallen bouwvallen die gerenoveerd zijn of waar nog aan gewerkt wordt om tot een mooie hotspot te ontpoppen. Het gebied wordt ontwikkeling tot een mix van wonen, horeca, en creativiteit. Lab-44 is gevestigd in een oud laboratorium die in de Eerste Wereldoorlog weg gebruikt voor het produceren van chemische wapens. In Lab-44 komt food and drinks bij elkaar, aangevuld met een terras op het zuiden. Ook bevindt zich er een tweetal aan vergaderruimten en is er een labshop waar je de producten die gebruikt worden kan kopen. Hoe leuk is dit!

Lab- 44 is geopend van 11:00 tot 23:00 uur en is bereikbaar via de pont achter Centraal station Amsterdam, die vanaf steiger 14 vertrekt. Je kan er ook met de auto, fiets, en scooter etc. komen. Het adres is Middenweg 44 Zaandam,

Website








Zo lekker! En niet te vergelijken met de rijstepap die in de winkel te verkrijgen is. 
Ik vond dit zachter van smaak en niet scherp en zurig. Dit moet je echt gaan proeven in het paplab



Zaanse sambal in diverse smaken. Met deze smaken kan je eindeloos variƫren in je gerechten.
De sambal heb ik geproefd en vind ik pittig. Dit komt ook omdat ik niet van pittig eten houd.
Ik dacht dat het wel mee viel met de smaak, maar nee. 


Kijkje in de keuken




Bierbrouwerij HOOP brouwt hier zijn bier. Ze bieden rondleidingen met proeverij aan waarin er vertelt wordt over het bier brouwen.



Heerlijke hapjes en drankjes proeven






De organisatie wil ik bedanken voor de uitnodiging, gastvrijheid en het heerlijke eten en drinken.



❤ Annemieke

Reacties