Doorgaan naar hoofdcontent

Opening Millers Cocktail Kitchen




Afgelopen donderdag 23 maart is er in Den Haag een nieuwe cocktailbar geopend genaamd Millers Cocktail Kitchen. Millers Den Haag is al zeven jaar een begrip in Den Haag en heeft nu een nieuw horecaconcept gelanceerd. Millers Cocktail Kitchen heeft een internationale uitstraling, gecombineerd met heerlijke cocktails met een Oosterse keuken. Tijdens het event werd de nieuwe menukaart gepresenteerd. Hierop staat een diversiteit aan gerechten van streetfood tot sushi, salades, curry's, soepen, vis-en vleesgerechten, desserts, Aziatische thee en verschilleden soorten wijnen en alcohol. 





Bij binnenkomst kregen de gasten een welkomsdrankje aangeboden. (drankje met de bloem)
Tijdens dit event heb ik kennis gemaakt, maar vooral geproefd van de sushi en de cocktails.
Ik ben echt dol op sushi! Toen ik de schaal vol sushi zag was ik meteen verkocht. Ik vind het een leuke hotspot voor een drankje met een hapje. Lekkere borrelen. Persoonlijk om bij Millers uitgebreid te gaan eten, nee. Daarvoor vind ik Millers niet bij mij passen. De locatie waar Millers zich bevind ik een top plek. Aan het Plein 10, Den Haag. Dit is schuin tegenover het Binnenhof.

website Millers


Sushi


Welkoms drankje


Cocktail


Outfit



❤ Annemieke

Reacties